Πώς θα «απαλλαγούμε» από τους λαθρομετανάστες


Όλοι φωνάζουν για τους λαθρομετανάστες. Και έχουν απόλυτο δίκιο. Κλίμα οργής έχουν δημιουργήσει οι 34 ανθρωποκτονίες Ελλήνων από αλλοδαπούς από την αρχή του χρόνου, συν η τραγική ιστορία της Πάρου, με θύμα μια 15χρονη Ελληνίδα και πρωταγωνιστή έναν τριτοκοσμικό, έναν εκπρόσωπο της «πολυπολιτισμικότητας», σαν αυτούς των οποίων την παρουσία θέλουν να μας επιβάλλουν εδώ τα κόμματα της αριστεράς, ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΚΚΕ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ.


Επίσης, λογικό ακούγεται αυτό που λέγεται πως την ώρα που πολλοί Έλληνες πεινάνε, το ελληνικό Δημόσιο προνοεί για τη σίτιση και στέγαση των λαθρομεταναστών, μέσω της «κράτησής» τους σε κέντρα «υποδοχής» (με φαγητό από catering!). Απ’ όπου, ελάχιστοι απελαύνονται, καθώς οι πρακτικές δυσκολίες για κάτι τέτοιο είναι, ελέω και ΓΑΠ (βλέπετε απαράδεκτα πάρε-δώσε του ανεκδιήγητου πρώην πρωθυπουργού με το Πακιστάν το φθινόπωρο του 2009), ανυπέρβλητες.
Όμως, υπάρχει θέμα. Στην Ελλάδα έχουν μαζευτεί κοντά στα 2.000.000 μετανάστες. Τα εγκλήματά τους, είναι εκατοντάδες χιλιάδες. Και πρέπει να βρεθεί τρόπος να φύγουν, γιατί η χώρα ασφυκτιά και δεν τους αντέχει, ενώ η οικονομική κρίση και η ανεργία δεν αφήνουν το παραμικρό περιθώριο για την παραμονή τους. Πρέπει λοιπόν να φύγουν, όχι προς πάσα κατεύθυνση, αλλά προς την πατρίδα τους.
Και αυτό γιατί η Συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ, που κάτι ανεκδιήγητοι αριστεροί και «εκσυγχρονιστές», όσο και αλήστου μνήμης πολιτικοί τύπου Σημίτη και Παπανδρέου άφρονα υπέγραψαν (μεταβάλλοντας τη χώρα μας σε πάρκινγκ λαθρομεταναστών), απαγορεύει τη μετάβασή τους στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνεται (και γίνεται), είναι να μαζευτούν οι μετανάστες από τους δρόμους, για να περιοριστεί το έγκλημα. Και πρέπει να βρεθούν χώροι κράτησης. Κανείς όμως δεν τους θέλει στην πόλη του. Και εγείρονται σωρεία ερωτημάτων.
Πώς θα διώξει η Πολιτεία κάποιους έστω εξ αυτών, αν δεν τους μαζέψει; Πώς είναι δυνατόν κάποιοι να διαμαρτύρονται και μάλιστα έντονα για τη λαθρομετανάστευση και όταν η Πολιτεία παίρνει δραστικά μέτρα ή εν τέλει κάνει αυτό που μπορεί, υπάρχουν αντιδράσεις και μάλιστα τόσο βίαιες;
Ποια είναι η αντιπρόταση όλων αυτών που διαμαρτύρονται; Διότι αυτά που έγιναν στη Δράμα και προ εβδομάδων στην Κόρινθο, δεν περιποιούν τιμή σε κανέναν. Η λογική του «οπουδήποτε αλλού εκτός από τον τόπο μου», δεν δίνει λύσεις αλλά αντίθετα, διαιωνίζει προβλήματα. Πρέπει να τηρηθεί και το διεθνές Δίκαιο... Επίσης, όσοι εκ δεξιών αντιδρούν, ας αναλογιστούν πώς είναι δυνατόν να συντάσσονται με τον ΣΥΡΙΖΑ στην άρνηση των κέντρων κράτησης λαθρομεταναστών.
Μήπως γιατί η παρουσία λαθρομεταναστών, νομιμοποιεί την πολιτική παρουσία των άκρων; Και εξηγούμαστε: για τους αριστεριστές, η παρουσία των λαθρομεταναστών υποβοηθά την προσπάθεια που καταβάλλουν για τη διάλυση του εθνικού κορμού, παρέχει το νέο προλεταριάτο που θεωρούν πως χρειάζονται και μια νέα δεξαμενή «μισθοφόρων» και αργότερα «εκλογέων».
Όσο για τα σχήματα της άκρας Δεξιάς, «νομιμοποιούνται» από την παρουσία εδώ μεγάλου αριθμού λαθρομεταναστών, που παίρνουν τις δουλειές Ελλήνων και δημιουργούν σοβαρότατα προβλήματα ασφάλειας και φυσικά, τροφοδούνται από την οργή των γηγενών.
Υπάρχει ένας τρόπος να φύγουν όλοι οι λαθρομετανάστες. Συνεχής και αβάσταχτη πίεση από την Πολιτεία και τις αρμόδιες αρχές της, ώστε να επιβληθεί η νομιμότητα. Η παράνομη είσοδος στη χώρα, συνιστά έγκλημα βάσει των οικείων αλλά και των ευρωπαϊκών νόμων, ενώ σε άλλες χώρες και μάλιστα με «προοδευτικά» καθεστώτα, τιμωρείται με θάνατο.
Και να φύγει έτσι κι ένα μήνυμα διεθνώς. Να καταλάβουν όλοι αυτοί, ότι δεν είναι ευπρόσδεκτοι, ότι εδώ δεν είναι εδώ η γη της επαγγελίας, ότι δεν αποτελεί η χώρα μας τον εύκολο προθάλαμο για μια καλύτερη ζωή, ότι δεν δικαιούνται και να είναι εδώ και να προσπαθούν να επιβάλλουν στους γηγενείς τον τρόπο ζωής τους, κουβαλώντας στην πατρίδα μας σκοταδιστικές πρακτικές, όπως η πολυγαμία, οι κλειτοριδεκτομές, η μαντίλα και η μπούρκα.
Ναι, στη Γαλλία η μαντίλα απαγορεύτηκε σε δημόσιους χώρους. Και έπεται η απαγόρευσή της και σε άλλες χώρες. Και αυτό γιατί προσβάλλει τον ουμανιστικό πολιτισμό μας και την αισθητική μας, ενώ συμβολίζει την παραβίαση των δικαιωμάτων των γυναικών και γενικότερα ένα σύστημα αξιών ξένο και απεχθές για τα δικά μας πράγματα.
Επίσης: η Πολιτεία οφείλει να επιβάλει εξοντωτικές ποινές σε όσους «Έλληνες» απασχολούν παράνομα αλλοδαπούς. Αυτοί όλοι είναι η ντροπή της κοινωνίας μας. Δίνουν ψωμί σε ξένους και όχι σε Έλληνες, για να μην πληρώνουν ένσημα. Η ατιμωρησία, τους αποθρασύνει. Αλήθεια, ποια ποινή επιβλήθηκε σε αυτόν που απασχολούσε παράνομα τον αλήτη που επιτέθηκε στην 15χρονη Μυρτώ, στην Πάρο;
Κάτι προσωπικό: ο γράφων είναι υιός αλλοδαπής. Η μητέρα μου παντρεύτηκε στο εξωτερικό τον Έλληνα πατέρα μου, ήρθε στον τόπο μας, τον αγάπησε, έζησε εδώ, μεγάλωσε τα παιδιά της εδώ, εργάστηκε, πέθανε και θάφτηκε εδώ. Ήταν όμως Ευρωπαία και χριστιανή και δεν δημιούργησε προβλήματα ασφαλείας σε κανέναν, καθώς προσαρμόστηκε στα ελληνικά πράγματα με ευκολία και έζησε εδώ σύννομα, παίρνοντας την ελληνική υπηκοότητα.
Το πρόβλημα πηγάζει από όλους όσους ήρθαν εδώ, προερχόμενοι από άλλους πολιτισμούς, ασύμβατους με τον δικό μας. Και λειτουργούν σαν έποικοι, προτάσσοντας συνεχώς τις θρησκευτικές τους «επιταγές» και θέτοντας συνεχώς ζητήματα (όπως πχ να μην κυκλοφορούν σκυλιά εκεί που συχνάζουν αυτοί), τρομοκρατώντας τον γηγενή πληθυσμό, διαταράσσοντας την τάξη, εγκληματώντας, απειλώντας τη δημόσια υγεία και δημιουργώντας γενικότερα τριτοκοσμικές καταστάσεις.
Εν κατακλείδι: χωρίς κέντρα κράτησης λαθρομεταναστών, είναι αδύνατον να προχωρήσει η Πολιτεία στην επίλυση των μυρίων προβλημάτων που δημιούργησε στην πατρίδα μας η λαθρομετανάστευση.
Νίκος Χιδίρογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου