Στο επεισόδιο το οποίο έληξε από ελληνικής πλευράς όταν βεβαιώθηκαν ότι πρόκειται για ψεύτικο συναγερμό, όπως και χθες, είχαμε μία διαφοροποίηση σε ότι αφορά την κινητοποίηση του ελληνικού συστήματος έρευνας-διάσωσης:
Υποκλάπηκε σήμα της τουρκικής ακτοφυλακής που κινητοποιούσε τα πλωτά και εναέρια μέσα της Τουρκίας για «ναυάγιο αλευτικού» βορειοδυτικά της Λήμνου (για την ακρίβεια έδωσαν δύο στίγματα στο σήμα που υπεκλάπη, πιθανώς για να μπερδέψουν την ελληνική πλευρά, ένα βόρεια και ένα νότια της Λήμνου, όπως έγινε και χθες με τη NAVTEX που εξέδωσαν), καθαρά σε ελληνική περιοχή έρευνας-διάσωσης και κατ’αυτό τον τρόπο κινητοποιήθηκαν τα ελληνικά μέσα. Σήμερα δεν εξέδωσαν ούτε NAVTEX, ούτε ΝΟΤΑΜ.
Ιδού η ελληνική ΝΟΤ
ΑΜ την οποία ... αρνούνται ότι υπάρχει!A1304/10 - DUE TO PERSON IN WATER (PIW) SEARCH AND RESCUE ACTIVITIES WILL
TAKE
PLACE WITHIN AREA RADIUS 10NM CENTERED ON 400100N0245300E
AMSL/5000FT WI ATHINAI FIR.
DUE TO POTENTIAL HIGH RISKS FOR AIR TRAFFIC, INDIVIDUAL UNITS ARE
REQUESTED TO ESTABLISH COORDINATION WITH THE PIRAEUS JRCC BEFORE
ENTERING THE ABOVE DESCRIBED AREA SITUATED WITHIN THE ATHINAI FIR
WHICH FALLS WITHIN ITS COMPETENCE. 00000FT AMSL - 05000FT AMSL, 06 JUL 11:00
2010 UNTIL 09 JUL 11:00 2010. CREATED: 06 JUL 11:05 2010
Όλα αυτά πάλι πάνω στον 25ο Μεσημβρινό στην ευρύτερη περιοχή του Άη Στράτη.
Δηλαδή για δεύτερη στην σειρά ημέρα, είχαμε σήμα από την πλευρά της Τουρκίας, για ναυάγιο σε καθαρά ελληνικής αρμοδιότητας περιοχή έρευνας-διάσωσης, το οποίο αποδείχθηκε και πάλι ψεύτικο.
Το σήμα υποκλάπηκε και στις 13.40 ξεκίνησε η ελληνική επιχείρηση με την έκδοση σχετικής ΝΟΤΑΜ. Διαπιστώθηκε τότε ότι οι Τούρκοι είχαν απλωθεί σε μία μεγάλη περιοχή βορειοδυτικά της Λήμνου, μέχρι και τα Ψαρά. Στα βόρεια-βορειοδυτικά επιχειρούσε ένα CN-235, παραβιάζοντας μάλιστα και τον ΕΕΧ, χωρίς να αναχαιτιστεί από ελληνικά μαχητικά και ένα τουρκικό περιπολικό κατευθύνθηκε νότια. Από ελληνικής πλευράς απογειώθηκε άμεσα ένα Super Puma από την Λήμνο και εστάλη και ένα C-130 από την Ελευσίνα. Επίσης από την Λήμνο έφυγε το σκάφος του Λιμενικού P514.
Το C-130 ζήτησε από τα τουρκικά αεροσκάφη και πλωτά μέσα να αποχωρήσουν άμεσα γιατί βρίσκονταν εντός ελληνικής περιοχής αρμοδιότητας έρευνας-διάσωσης, αλλά χωρίς να υπάρξει αποτέλεσμα. Στις 14.40 τα ελληνικά μέσα αποχώρησαν όταν διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε κάποιο πραγματικό αντικείμενο στην έρευνά τους.
Στην ελληνική έρευνα συνέδραμε και ένα εμπορικό σκάφος που βρέθηκε στην περιοχή.
Βρισκόμαστε λοιπόν ενώπιον μιας συστηματικής τακτικής της Άγκυρας η οποία προσπαθεί με ψεύτικα σήματα (υποθέτουμε ότι γνώριζε ότι το σήμα θα το υπέκλεπτε η ελληνική πλευρά) να δημιουργήσει τετελεσμένα στην έρευνα και διάσωση ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού. Θα επανέλθουμε με νεότερες πληροφορίες.
Πηγή defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου