ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΑΝΑΒΟΛΕΣ!
ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!
Ασυνήθιστη αμερικανική ενέργεια κατά τη διάρκεια τουρκικής αεροναυτικής άσκησης καταδεικνύει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει...
Το Αμερικανικό Ναυτικό (USN) που εστιάζει την προσοχή του στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, αλλά και το Αιγαίο, έστειλε το αεροπλανοφόρο USS Enterprise (CVN 65) για να παρακολουθήσει από απόσταση αναπνοής τουρκική άσκηση η οποία αρχίζει τις επόμενες ημέρες.
Πρόκειται για την αεροναυτική άσκηση των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων «ACIK DENIZ» η οποία έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί το διάστημα 7-11 Φεβρουαρίου στο κεντρικό και το νότιο Αιγαίο. Μέρος της άσκησης έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Καστελορίζου, περιοχή υψίστης στρατηγικής σημασίας την παρούσα συγκυρία, λόγω των συζητήσεων για την ανακήρυξη ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) η οποία θα εφάπτεται με την αντίστοιχη κυπριακή.
Ακολουθώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες το USN ζήτησε και έλαβε άδεια για την πραγματοποίηση βολών από τα μαχητικά αεροσκάφη του USS Enterprise στο πεδίο βολής «ΚΑΡΑΒΙΑ», στα ανοιχτά της Άνδρου το διάστημα 5-7 Φεβρουαρίου. Στη συνέχεια, όπως ανακοινώθηκε, το αεροπλανοφόρο θα κατευθυνθεί στη Μαρμαρίδα, απέναντι από τη Ρόδο, για το διάστημα διεξαγωγής της τουρκικής άσκησης!
Η παρουσία του εκεί φαίνεται πως σκοπό είχε να περάσει το μήνυμα ότι οι εξελίξεις στην περιοχή άπτονται πλέον των αμερικανικών γεωστρατηγικών συμφερόντων, τα οποία και προασπίζουν οι ΗΠΑ δια της προβολής ναυτικής ισχύος.
Με απλά λόγια, το μήνυμα είναι ότι για τις ΗΠΑ δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές ενέργειες – στρατιωτικές ή άλλες – οι οποίες θα διαταράξουν το status quo στην περιοχή. Αυτό καταφανώς συνδέεται με την ασφάλεια του Καστελορίζου, νήσος η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στη χάραξη της ελληνικής ΑΟΖ, άρα και στη δημιουργία ασφαλούς στρατηγικού διαδρόμου μελλοντικής μεταφοράς των υδρογονανθράκων που έχουν εντοπιστεί στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Εν ολίγοις, για τις ΗΠΑ, το θέμα άπτεται της ενεργειακής ασφάλειας της Δύσης, άρα πλέον αποτελεί ζωτικό εθνικό συμφέρον.
Νίκης 33, 10557, Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652
Τηλ.Εκπροσώπου: 6980292626
www.pamet.gr, pametopo@gmail.com
Με τη γενναία απόφασή τους για τις παράνομες «ιθαγενοποιήσεις» των αλλοδαπών από τη νεοταξίτικη – κατοχική συμμαχία που κυβερνά τον τόπο , οι Δικαστές του Συμβουλίου της Επικρατείας, υπενθύμισαν σε όλους μας πως σε αυτόν τον τόπο, δεν γεννιούνται μόνο οσφυοκάμπτες, χαρτογιακάδες και προσκυνημένοι. Γεννιούνται και υπάρχουν «Τερτσέτες και Πολυζωίδηδες» που τιμούν το ύψιστο Λειτούργημα του Δικαστικού Λειτουργού.
Αλυχτούν τα φερέφωνα των τοκογλύφων, και οι σοροαμειβόμενες ΜΚΟ τους. Διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους οι επαγγελματίες προοδευτικάριοι, όλων των τύπων. Λουφάζουν οι ψευδοπατριώτες και τα τσιράκια τους, ανησυχούν ακόμη περισσότερο για το αύριο τους, οι επαγγελματίες πολιτικοί που ενεχυρίασαν την λαϊκή εντολή στους διεθνείς τοκογλύφους.
Μόνο εμείς, ο απλός λαός, που δεν πιστεύουμε πια σε «μεσσίες, σωτήρες, μεταλλαγμένα καρναβάλια του ψευδοπροοδευτισμού και του ψευδοπατριωτισμού», με το χέρι στην καρδιά, λέμε ΕΥΓΕ στους Δικαστές μας. Καλώντας παράλληλα όλους τους «ΠατροΚοσμάδες και τους Βελεστινλήδες» της Πατρίδας μας, να δώσουν το χέρι, στο Παλλαικό, βαθύτατα Δημοκρατικό Κίνημα, του Πατριωτικού Μετώπου. Παίρνουμε την υπόθεσή μας στα χέρια μας. Ούτε δεξιά, ούτε αριστερά: Πατριωτικά.
Μια παράσταση που διχάζει. Μια νέα σκηνοθέτης η οποία σύμφωνα με κάποιους τολμά, σύμφωνα με κάποιους άλλους προσβάλει το θρησκευτικό αίσθημα των θεατών.
Μια σκηνή που ξεσήκωσε αντιδράσεις και εξόργισε πολλούς από τους θεατές του έργου. Δυο ηθοποιοί που υποδύονται τον Ιησού και την Μαρία την Μαγδαληνή και εμφανίζονται σχεδόν γυμνοί να κάνουν έρωτα επί σκηνής.
Όλα αυτά συνέβησαν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στη διάρκεια της παράστασης «Nο Body Else».
Η Κίρκη Καραλή, η κόρη της Σεμίνας Διγενή, συνέλαβε την ιδέα και σκηνοθέτησε το έργο το οποίο καταπιάνεται με έξι ιστορίες που διηγούνται το αποτύπωμα της μνήμης σε ένα σώμα, μνήμες που καταγράφονται στο DΝΑ. Μια σκηνή όμως φέρεται να θύμωσε το κοινό που αποχώρησε από το θέατρο.
Οι ψίθυροι άρχισαν να ακούγονται όταν στη διάρκεια της παράστασης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής Πολύ μπλα μπλα, ο ηθοποιός που ενσαρκώνει τον Ιησού εμφανίζεται γυμνός. Πολλοί από τους θεατές σοκάρονται αλλά αυτό που θα ακολουθήσει στη συνέχεια τους εξοργίζει.
Ο «Ιησούς» αρχίζει να ερωτοτροπεί με την «Μαρία την Μαγδαληνή». Σηκώνονται από τις θέσεις τους και μη μπορώντας να δεχθούν αυτό που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους, αποχωρούν φανερά εκνευρισμένοι. Οι ηθοποιοί αρχικά ξαφνιάζονται αλλά ως επαγγελματίες συνεχίζουν την δουλειά τους.
Οι θεατές αν και ήταν ενημερωμένοι ότι το έργο ήταν ακατάλληλο για ενηλίκους, δεν περίμεναν να δουν μπροστά στα μάτια τους μια τέτοια σκηνή. Τη θεώρησαν προσβλητική και αποχώρησαν από την αίθουσα.
Όπως αναφέρεται και στο δελτίο τύπου της παράστασης, στην οποία πρωταγωνιστούν οι: Ελένη Ευθυμίου, Χριστίνα Μπιρμπίλη-Καραλέκα, Χρήστος Τανταλάκης, Τάσος Τσουκάλης-Δημητριάδης, Αναστασία Χατζάρα, Μαρία Ψαρολόγου, «η σύνθεση της δραματουργίας προέκυψε από την ομάδα και τα αναγνώσματά της. Η σκηνική της μεταφορά προέκυψε κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Οτιδήποτε προκύψει κατά τη διάρκεια των παραστάσεων αποτελεί μέρος της».
Το θέμα αναμένεται να απασχολήσει κοινό, κριτικούς και καλλιτέχνες καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που η διάθεση και ο τρόπος προσέγγισης ενός δημιουργού, διχάζει αλλά και προκαλεί.
star.gr – το είδα ΕΔΩ
Σημαίνον Σχόλιο – Ρηξικέλευθη πρόταση ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ: Θα παρακαλούσα θερμά όλα αυτά τα ‘δημιουργικά μυαλά’ - τα οποία αρέσκονται να ‘τολμούν’ και έχουν την ‘διάθεση’ να ‘προκαλούν’ – να προβάλλουν μία ‘σύνθεση δραματουργίας’ υποδυόμενοι πρόσωπα και κάποιας άλλης θρησκείας, πλην της (μπανάλ) χριστιανικής, μπροστά και σε κάποιο άλλο φιλοθέαμον κοινόν, εκτός των στενών ορίων της ‘μεσαιωνικής’ και ‘σκοταδιστικής’ Ελλάδας και των ‘στενόμυαλων’ και ‘φανατικών’ Ελλήνων. Η ‘τόλμη’ και η ‘δημιουργία’ θα πρέπει να γίνει κτήμα και άλλων λαμπρών πολιτισμών – ιδιαίτερα στην εποχή της ‘ανεκτικότητας’ και της ‘πολυπολιτισμικότητας’ την οποία είμαι σίγουρος ότι υπερασπίζονται οι ‘δημιουργοί’. Μία ωραία πρόταση π.χ. θα μπορούσε να ήταν το παρακάτω κοινό:
- Η ελληνική κυβέρνηση ξεπούλησε οριστικά την αρχέγονη γη των Ελλήνων...
- «Αρμαγεδδώνας» έρχεται στη Βόρεια Ήπειρο!
- Θα σώσουν τον ελληνισμό της Αλβανίας οι ΗΠΑ;
Συναγερμό πρέπει να σημάνουν για τον ελληνισμό τα όσα «διοχετεύτηκαν» από το παρασκήνιο αναφορικά με την ελληνική μειονότητα της Αλβανίας! «Βαθιοί» κύκλοι της πολιτικής, που είναι σοβαροί και ξέρουν καλά τι λένε, μας ενημέρωσαν για τα όσα πρόκειται να λάβουν χώρα κατά το επόμενο χρονικό διάστημα στη Βόρεια Ήπειρο με εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα υλοποίησης.
Πρόκειται για σχεδιασμό που, αν τελικά εφαρμοστεί, θα ξερριζώσει οριστικά τους εναπομείναντες Έλληνες από τη γη, όπου επί χιλιετίες άνθισε ο ελληνικός πολιτισμός, μια γη η οποία ανήκει σήμερα στην Αλβανία...
Το πρώτο σκέλος της πληροφόρησής μας έχει να κάνει με τη στάση της σημερινής ελληνικής κυβέρνησης απέναντι στον ελληνικό πληθυσμό της γειτονικής χώρας και, κατ’ επέκταση, απέναντι στο αλβανικό κράτος. Να σημειωθεί εξ αρχής ότι η «πηγή» μας κάθε άλλο παρά διάκειται εχθρικά κατά του σημερινού πρωθυπουργού της Ελλάδας, Γιώργου Παπανδρέου, συνεπώς τα όσα αναφέρθηκαν δεν μπορούν να θεωρηθούν μη αντικειμενικά. Η κυβέρνηση λοιπόν της χώρας μας προχώρησε σε μυστική συμφωνία με την αντίστοιχή της αλβανική, η οποία προβλέπει την «μη ανάμειξη» της Ελλάδας στα εσωτερικά θέματα της Αλβανίας στην υποθετική περίπτωση μελλοντικών ένοπλων συγκρούσεων επί αλβανικού εδάφους. Η δέσμευση αυτή έγινε στο πλέον υψηλό κυβερνητικό επίπεδο και θεωρείται οριστική.
Το δεύτερο σκέλος της ενημέρωσής μας εξηγεί πλήρως τα παραπάνω, αν ιδωθεί υπό το πρίσμα των επερχόμενων εξελίξεων στον αλβανικό νότο. Σύμφωνα μ’ αυτό, ο ελληνικός πληθυσμός που παραμένει εγκλωβισμένος στην αλβανική επικράτεια αναπόφευκτα θα τεθεί αντιμέτωπος με το εχθρικό κύμα των Κοσοβάρων που εισβάλλουν σιγά σιγά στην εν λόγω περιοχή. Πραγματικά, την τελευταία διετία όλο και περισσότερο διαφαίνονται παρόμοιες κινήσεις (από το Κοσσυφοπέδιο στη Βόρεια Ήπειρο), που εξηγούνται με την «εκτόνωση» της αλβανικής ενέργειας στην άλλοτε σερβική επαρχία – που κηρύχθηκε ανεξάρτητη το 2008 – και τη μεταφορά της επιθετικότητας αυτής προς δυσμάς, δηλ. στο σημείο όπου ζει η ελληνική μειονότητα.
Τι σημαίνουν όλα αυτά με απλούς γεωπολιτικούς όρους; Ότι το πιο δυναμικό τμήμα της περίφημης «αλβανικής διασποράς», δηλ. οι Κοσοβάροι, έχουν αναλάβει να εκκαθαρίσουν μια και καλή τη νότια Αλβανία απ’ οτιδήποτε το ξένο και να δημιουργήσουν μια εθνοτικά «καθαρή» Αλβανία, που ενδεχομένως να θελήσει να επεκταθεί αργότερα και προς άλλες κατευθύνσεις: προς βορρά στο Μαυροβούνιο, ανατολικά προς το κομμάτι της FYROM, που οι Αλβανοί αποκαλούν «Ιλλυρίδα» και προς νότο (ελληνική Ήπειρος ή αλλιώς «Τσαμουριά»). Έτσι δεν αποκλείεται τα επόμενα χρόνια να αναζωπυρωθεί έντονα το όραμα της «μεγάλης Αλβανίας», κυρίαρχης στα δυτικά Βαλκάνια...
Όλα αυτά έχουν να κάνουν με γνώσεις που έρχονται απευθείας από τα άδυτα των πλέον ανώτερων διεθνών παρασκηνίων και μέρος των οποίων αποφασίσαμε να δημοσιοποιήσουμε. Σύμφωνα λοιπόν με «μυστικές» παραδόσεις του παρελθόντος η βορειοηπειρωτική γη είναι από την ίδια τη μοίρα ταγμένη να αποτελέσει το θέατρο της σφοδρότατης σύγκρουσης του εγγύς μέλλοντος ανάμεσα στις δυνάμεις του ελληνισμού (Δύση) και της Ασίας (Ανατολή). Πρόκειται για άκρως προωθημένη σοφία, η οποία θέλει ούτε λίγο ούτε πολύ στον αλβανικό νότο να κρίνονται πολλά, πάρα πολλά!
Άλλωστε στη μυητική διαδικασία της απόκρυφης γεωπολιτικής «Αρμαγεδδών» (Αρ-Μακεδών), που σημαίνει «γη των Μακεδόνων», είναι η κεκαλυμμένη-κωδική ονομασία της – κατά Αριστοτέλη – «αρχέγονης Ελλάδας», της Ελλοπίας γης, γεννήτορα του ελληνικού έθνους, με δυο λόγια της σημερινής Βορείου Ηπείρου... [πρόσφατα Τούρκος αξιωματούχος ανέφερε στην Κωνσταντινούπολη, μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι το τελευταίο κομμάτι του ελληνισμού που θα απελευθερωθεί θα είναι... η Βόρεια Ήπειρος!!!]
Ώστε στη Βόρεια Ήπειρο θα παιχτεί το τελευταίο δράμα του ελληνισμού και, ευρύτερα, το αποκορύφωμα της σύγκρουσης των ευρωατλαντικών δυνάμεων με τις δυνάμεις του ευρασιατικού άξονα (υπό την συνηγεμονία Μόσχας και Πεκίνου). Σ’ αυτό το πλαίσιο, κύκλοι του απόδημου ελληνισμού (της μόνης άγρυπνης ελληνικής δύναμης αυτή τη στιγμή, αφού ο ελλαδικός πληθυσμός «ζει στον κόσμο του», απομονωμένος απόλυτα από τις ραγδαίες πλανητικές εξελίξεις) κινητοποιούνται παρασκηνιακά, για να σώσουν ό,τι μπορούν από τη σύγχρονη ελληνική τραγωδία (λέγεται ότι σε επαφή με τους συγκεκριμένους κύκλους βρίσκεται γνωστός Ελληνοαμερικανός δημοσιογράφος, που ζει στις ΗΠΑ και κατάγεται από τη Βόρεια Ήπειρο).
Η λογική των Ελλήνων του εξωτερικού κινείται εξ ορισμού σε ανώτερο επίπεδο απ’ αυτή των Ελλαδιτών. Δεν είναι η φτηνότατη λογική του κυρίαρχου στην Ελλάδα πνευματικού ρεύματος του αριστερισμού (:κομμουνισμού), που με έναν άρρωστο αντιαμερικανισμό και αντιδυτικισμό απομονώνει εντελώς τη χώρα από τους φυσικούς της συμμάχους, χωρίς όμως να εξασφαλίζει τη στήριξη των ευρασιατικών υπερδυνάμεων. Έτσι, στον βωμό του «προοδευτισμού» και της αντιδυτικής υστερίας, στο παρελθόν χάθηκαν για τον ελληνισμό τόσο η Βόρεια Ήπειρος το 1946, όσο και η Κύπρος το 1974, αλλά και το όνομα της Μακεδονίας τη δεκαετία του 1990 από τα Σκόπια...
Γι’ αυτόν τον λόγο οι Έλληνες της ομογένειας επιμένουν: κινητοποίηση των – ευρισκόμενων επίσης σε παρακμή – συμμάχων της Βόρειας Αμερικής και της Δυτικής Ευρώπης, προκειμένου να ανακοπεί το (ανατολικών συμφερόντων) κοσοβαρικό ρεύμα προς δυσμάς και να αποτραπεί έτσι η σφαγή των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου!...
Ήδη νέες δυνάμεις του ελληνισμού ενεργοποιούνται στην παραπάνω βάση. Μια «άγνωστη δύναμη» προσπαθεί να πείσει τις ΗΠΑ να επέμβουν προς όφελος του ελληνισμού της Αλβανίας και να μην τους ξεπουλήσει όπως έκανε το 1987 (μέσω της μονομερούς άρσης της εμπόλεμης κατάστασης Ελλάδας-Αλβανίας από την κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου). Εξάλλου οι ΗΠΑ είχαν υποστηρίξει δυναμικά στο συμβούλιο ασφαλείας του ΟΗΕ το 1946 την απόδοση της Βορείου Ηπείρου στην Ελλάδα, κάτι που η τελευταία δικαιούτο, εφόσον ήταν μεταξύ των νικητών του 2ου παγκοσμίου πολέμου, ενώ η Αλβανία μεταξύ των ηττημένων. Έθεσε όμως βέτο (ποιος άλλος;) η ευρασιατική Ανατολή, μέσω της Σοβιετικής Ένωσης, κι έτσι η περιοχή παρέμεινε – προσωρινά πάντως, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο – στα αλβανικά εθνικά όρια.
Η αμερικανική πιθανή επέμβαση υπέρ του ελληνισμού θα συνδέεται και με την αλβανική επιθετικότητα στη δυτική FYROM (που επίσης θα βγει στη φόρα, μια δεκαετία και κάτι μετά την εξέγερση των Αλβανών του σκοπιανού κρατιδίου το 2001). Σε μια τέτοια περίπτωση διπλωματικοί κύκλοι του κόσμου θεωρούν ότι η Ελλάδα θα επέμβει για τη σωτηρία της Βορείου Ηπείρου, ενώ η Βουλγαρία υπέρ των Σκοπίων (αμφότερες με την υποστήριξη των ΗΠΑ). Ρόλο-κλειδί θα παίξει τότε η Τουρκία: υπέρ ή κατά των ελληνικών (άρα και των δυτικών) συμφερόντων; Οι φοβερές εξελίξεις που έρχονται και στη χώρα αυτή θα σηματοδοτήσουν τη στροφή της ανάλογα με την έκβαση της εσωτερικής σύγκρουσης ανάμεσα στη συμμαχία φιλοδυτικών ισλαμιστών και αλεβήδων (φιλελεύθερων) απ’ τη μια και τη συμμαχία νεοκεμαλιστών κρατικιστών και φιλοϊρανών ισλαμιστών απ’ την άλλη.
Έρχονται σίγουρα σπουδαία γεγονότα στην πολύπαθη περιοχή μας. Στο σάπιο εσωτερικό ελλαδικό πολιτικό σύστημα που καταρρέει απαντά ο πλανητικός ελληνισμός με τις παγκόσμιας κλίμακας διασυνδέσεις και τη δυναμική του. «Έχουν γνώση οι φύλακες»...
Tου Δρα Ησαΐα Κωνσταντινίδη
Η Ρωσία μετέφερε και ανέπτυξε βαλλιστικούς πυραύλους SS-21 Scarab στα εδάφη της Νότιας Οσετίας ενδυναμώνοντας έτσι την στρατιωτική της παρουσία στην περιοχή. Τα βλήματα του συστήματος OTR-21 Tochka όπως ονομάζονται σύμφωνα με το ρωσικό σύστημα κωδικοποίησης έχουν εμβέλεια 120 χλμ και μπορούν να φέρουν πολεμική κεφαλή βάρους 482 κιλών.
Κάθε Ταξιαρχία του συστήματος αποτελείται από 18 εκτοξευτές και σύμφωνα με τους γεωργιανούς η πρωτεύουσα της χώρας τους είναι εντός του βεληνεκούς των συγκεκριμένων βλημάτων. Το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας εξέδωσε πάντως μία οργισμένη ανακοίνωση επισημαίνοντας ότι τα βλήματα αυτά αποτελούν απειλή για τον πληθυσμό της Γεωργίας, ενώ συμβάλουν στην αποσταθεροποίηση της περιοχής.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του γεωργιανού ΥΠΕΞ τα συγκριμένα βλήματα είχαν χρησιμοποιηθεί για την πλήρη ισοπέδωση της πόλης Bamut στη Τσετσενία και ανάπτυξη των βλημάτων αυτών στην Νότια Οσετία θεωρείται ως επιθετική κίνηση κατά της Γεωργίας. Αντίστοιχη αντίδραση υπήρξε και από το αμερικανικό ΥΠΕΞ το οποίο ζητά την αποφυγή εντάσεων στην περιοχή και την επίλυση των προβλημάτων με ειρηνικά μέσα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ελαφρύ αεροπλανοφόρο απέκτησε η Τουρκία και μάλιστα όχι ένα τυχαίο αεροπλανοφόρο, αλλά τον νικητή του πολέμου των Φώκλαντς το HMS Invincible. Όπως μεταδίδεται από την Βρετανία, το αεροπλανοφόρο κατακυρώθηκε σε μία τουρκική εταιρία που ανήκει στο ταμείο των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων και θεωρείται βιτρίνα του τουρκικού ΓΕΕΘΑ. Το 17.000 τόνων αεροπλανοφόρο HMS Invincible, μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 22 μαχητικά αεροσκάφη του μεγέθους του F-35B της έκδοσης VSTOL και έχει πλήρωμα 1100 ανδρών.
Παροπλίστηκε το 2005, δηλαδή σχετικά πρόσφατα και μπορεί μετά από κάποιες εργασίες που σίγουρα θα διαρκέσουν τουλάχισοτν τρία χρόνια να επανέλθει στην ενεργό δράση, όπως έκαναν και οι Κινέζοι με το παροπλισμένο παλαιο ρωσικό αεροπλανοφόρο Varyag, το οποίο υποτίθεται ότι το αγόρασαν για πλωτό καζίνο και εν συνεχεία το μετέτρεψαν σε κανονικό αεροπλανοφόρο!
Μάλιστα «κτύπησαν» και το HMS Invincible με πολύ υψηλή προσφορά ύψους £ 5,000,000 (8 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), ενός Κινέζου επιχειρηματία, αλλά προφανώς επειδή φοβήθηκαν επανάληψη του σκηνικού με το Varyag, ρποτίμησαν να το δώσουν στους Τούρκου, οι οποίοι έχουν έτσι ή αλλιώς πρόγραμμα ναυπήγησης ενός σκάφους LPD στο μέγεθος του HMS Invincible.Το σκάφος εισήλθε σε υπηρεσία το 1980 και αποσύρθηκε από το Royal Navy το 2005, εκτιμάται όμως ότι έχει περιθώριο επιχειρησιακής εκμετάλλευσης ακόμη 15 έτη.
Η τουρκική εταιρεία που αγόρασε το HMS Invincible, επισήμως το προμηθεύτηκε για να το ... διαλύσει και να εκμεταλλευθεί την αξία του ως «σκραπ», αλλά πηγές από το Λονδίνο αναφέρουν ότι «Το αεροπλανοφόρο με κάποιες εργασίες μπορεί να καταστεί αξιόπλοο ή να αποτελέσει πλατφόρμα εκπαίδευσης μιας ναυτικής δύναμης που θέλει να αποκτήσει εν συνεχεία ελαφρύ αερπλανοφόρο. Αλλά και μπορεί να δώσει πολύτιμες σχειδιαστικές λύσεις σε μια δύναμη όπως η Τουρκία που θέλει να ναυπηγήσει σκάφη του μεγέθους αυτού όπως το LPD που σχεδιάζει να ναυπηγήσει».
Σε οποιαδήποτε περίπτωση η Τουρκία με το HMS Invincible, αποκτά μια πλατφόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους, από το να επανέλθει στην ενεργό υπηρεσία (περίπτωση μάλλον ασύμφορη οικονομικά), να αποτελέσει παλτφόρμα εκαπίδευσης των αεροπορικών μονάδων που θα στελεχώσουν εν συνεχεία το τουρκικό LPD, μέχρι να αποκτήσει know-how στην ναυπήγηση τέτοιων πολύπλοκών σκαφών.
Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα κρίσιμα για έναν πρόσθετο λόγο: Τον αγώνα επκράτησης που ξεκινά στην ανατολική Μεσόγειο για τα πλούσια κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
(Στο μέτωπο του Αιγαίου τα αεροπλανοφόρα είναι άχρηστα καθώς τα αεροσκάφη μπορούν άνετα να επιχειρούν από την τουρκική ενδοχώρα. Μάλλον το απέκτησαν για να το χρησιμοποιήσουν ενάντια στο Ισραήλ... Καημένε Ερντογάν, η σκληρή πραγματικότητα για εσένα και την χώρα σου θα σε προσγειώσει πολύ απότομα...)
Η άγρια επίθεση του καπιταλιστικού συστήματος έχει ανατρέψει συλλογικές συμβάσεις δημιουργώντας εργασιακές σχέσεις που θυμίζουν Γαλέρες με ανεργία, μείωση μισθών, μείωση των ήδη ισχνών συντάξεων, κ.α ενώ παράλληλα αυξάνει καύσιμα, ΔΕΗ, νερό, τρόφιμα, ΜΜΜ κτλ. Ο μακροσκελής κατάλογος των αναρίθμητων μέτρων οικονομικής τρομοκρατίας έχει οδηγήσει το λαό μας σε απόγνωση και ψυχολογική παράκρουση με όλες τις συνέπειες που αυτό συνεπάγεται. Ήδη έχει κάνει την εμφάνισή του ένα διογκούμενο κύμα αυτοκτονιών και ψυχολογικών προβλημάτων σε όλο αυτό τον αρμαγεδόνα. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Το συνδικαλιστικό κίνημα δεν προβάλει καμία αντίσταση μόνο κάπου κάπου μια ντουφεκιά στον αέρα και το πολύ μια 24ωρη απεργία και μετά μέσα τα κεφάλια. Πρέπει όλοι εμείς που ζούμε αυτή την τρομακτική επίθεση να αντιδράσουμε. Η πρωτοβουλία του συντονιστικού των πρωτοβάθμιων σωματείων δίνει μια ελπίδα. Η φιλοσοφία του είναι ότι προσπαθεί να ανατρέψει την λογική που κυριαρχεί στο συνδικαλιστικό χώρο. Μέχρι σήμερα αυτό που επικρατεί και έχει παγιωθεί σαν αντίληψη είναι ότι η συμμετοχή στα κοινά εξαντλείται στη συμμετοχή σε μια ψηφοφορία , εκλέγοντας κάποιους αντιπροσώπους είτε συνδικαλιστές είτε βουλευτές και μετά κάθομαι στο καναπέ και περιμένω τα επόμενα τέσσερα χρόνια να κάνω το ίδιο. Η προσπάθεια του συντονιστικού είναι αυτό να πάρει τέλος. Δια εκπροσωπήσεως δεν λύνονται τα προβλήματα, λύνονται μόνο με την προσπάθεια αυτών που βιώνουν το πρόβλημα, με την συλλογική δράση. Η πρωτοβουλία αυτή του συντονιστικού για συλλογική δράση και όχι λόγια, για να μην πληρώνουμε εισιτήριο σε ένα Νοσοκομείο που είναι υπό διάλυση, που έχουμε πληρώσει και πληρώνουμε αρκετά για να έχουμε δωρεάν περίθαλψη γεννά ελπίδες. Είμαι σίγουρος ότι αυτή η προσπάθεια θα λοιδορηθεί από το σύστημα της εκμετάλλευσης και θα συκοφαντηθεί. Αυτή την λογική της αντίστασης, που προσπαθεί να δημιουργήσει το συντονιστικό στο Ρέθυμνο έχει ταράξει το σύστημα με ανάλογες πρακτικές και πρωτοβουλίες σε όλη την Ελλάδα, δημιουργεί τρόμο στους κλέφτες και στους βολεμένους.
Εμείς δεν είμαστε τζαμπατζήδες, έχουμε πληρώσει και διεκδικούμε το δίκιο μας αλλού είναι οι τζαμπατζήδες.
Αρκετοί χαριτωμένοι κυβερνητικοί και μεγαλοδημοσιογράφοι, αφού έχουν εξαντληθεί τα επιχειρήματα, προσπαθούν να χτυπήσουν «ηθικά» το κίνημα ανυπακοής. Έχουν αυξηθεί, λοιπόν, οι αναφορές στο «κίνημα του τζάμπα» ή σε κάποιους «τζαμπαζήδες» που δεν πληρώνουν διόδια και εισιτήρια στις συγκοινωνίες και στα νοσοκομεία..
Το κίνημα του τζάμπα είναι υπαρκτό και σε αυτό συμμετέχουν οι παρακάτω:
• Οι τράπεζες που έχουν απορροφήσει τζάμπα μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ.
• Οι εταιρίες που στήνουν τα μαγαζάκια τους στους εθνικούς δρόμους και χαρατσώνουν τους πολίτες εισπράττοντας διόδια με παράνομες και αποικιοκρατικές συμβάσεις.
• Οι επιχειρηματίες που προσλαμβάνουν κόσμο χωρίς να πληρώνουν οι ίδιοι τα ένσημα, αλλά ο ΟΑΕΔ μέσω προγραμμάτων και χρημάτων των ίδιων των ασφαλισμένων.
• Πάλι οι επιχειρηματίες που γλιτώνουν, με τον τελευταίο νόμο, αποζημιώσεις απόλυσης, αυξήσεις στους μισθούς και πολλά ακόμα.
• Οι εφοπλιστές που απολαμβάνουν πλήθος από φοροαπαλλαγές και διευκολύνσεις.
• Οι ξένοι επενδυτές που με το fast track και τις αποικιοκρατικές συμβάσεις απαλλάσσονται από τη φορολογία και τις υποχρεώσεις της εργατικής νομοθεσίας.
• Οι καναλάρχες που είναι γνωστό ότι εκπέμπουν στο τζάμπα και χωρίς άδειες έναντι εκβιασμών και εξυπηρετήσεων.
• Το κράτος που εκμεταλλεύεται την εργασία χιλιάδων ανθρώπων μέσω των εργολαβιών και της ενοικίασης εργαζομένων.
• Πάλι το κράτος που χρωστάει δισεκατομμύρια ευρώ στις συγκοινωνίες, στους δήμους και σε πολίτες.
• Το υπουργείο Παιδείας που είχε απλήρωτους τους ωρομίσθιους, που φέτος προσέλαβε αναπληρωτές στο τζάμπα και μετά τους έκανε έκπληξη ότι θα πληρωθούν από το ΕΣΠΑ.
• Το υπουργείο Υγείας που με το έτσι θέλω αρνείται να πληρώσει τους γιατρούς για τις εφημερίες τους.
Ας μη συνεχίσουμε τον κατάλογο των τζαμπατζήδων. Η διαφορά με τα άλλα κινήματα είναι ότι αυτό το κίνημα έχει γερές πλάτες. Έχει το νομικό οπλοστάσιο που του επιτρέπει να δρα «νόμιμα» και ανενόχλητα, ειδικά με το έκτακτο καθεστώς του Μνημονίου και της τρόικας. Απέναντι σε όλους αυτούς είναι... σούζα οι γνωστοί μεγαλοδημοσιογράφοι και ούτε το όνομά τους δεν λένε. Απέναντι στους πολίτες είναι μάγκες και μιλάνε πολύ άνετα για «τζαμπατζήδες». Δικαιούνται κι αυτοί μια θέση στο πραγματικό κίνημα του τζάμπα ως τζάμπα μάγκες.
Να ξέρουν, λοιπόν, τα παπαγαλάκια ότι κανέναν δεν πείθει η προσπάθεια ηθικής απαξίωσης του κινήματος «δεν πληρώνω» και όσο επαναλαμβάνουν τα περί «τζαμπατζήδων», τόσο αποδεικνύουν τη δουλικότητά τους απέναντι στους μεγαλοτζαμπατζήδες. Οι πολίτες που οργανώνονται, συντονίζονται και αρνούνται να πληρώσουν εισιτήριο στο νοσοκομείο αρνούνται να πληρώσουν διόδια, αρνούνται να αποδεχτούν το χαράτσι στα εισιτήρια, το κάνουν με ψηλά το κεφάλι, έχουν αξιοπρέπεια, δεν δέχονται να τους κλέβουν με το «έτσι θέλω» και θα νικήσουν.
Την επόμενη Πέμπτη που θα συνεχίσει το συντονιστικό πρωτοβάθμιων σωματείων Ρεθύμνης την προσπάθεια αντίστασης του λαού να μην πληρώνει εισιτήριο στο Νοσοκομείο πρέπει να είμαστε όλοι όσοι το πιστεύουμε εκεί, τέρμα πια στις αυταπάτες αφήστε τα λόγια και τις κλάψες και ελάτε στον αγώνα για μια αξιοπρεπή ζωή.
Διεκδικούμε ένα Νοσοκομείο που να λειτουργεί σωστά και οργανωμένα με όλες τις ειδικότητες και όσο νοσηλευτικό προσωπικό απαιτείται.
Ηλιάκης Μανώλης
Το κατεξοχήν μέσο μετακίνησης των πολιτών, ειδικά των αδύναμων, αλλά και όσων για λόγους πολιτικής, κοινωνικής και οικολογικής συνείδησης επέλεξαν να αφήσουν το Ι.Χ. αραγμένο και να μετακινηθούν με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γίνεται πλέον δυσπρόσιτο και ακριβό, ακριβότερο από το Ι.Χ. στις περισσότερες περιπτώσεις.
Στην προηγούμενη αύξηση των εισιτηρίων προτείναμε μαζί με άλλους φορείς της κοινωνίας την παράδοση των εισιτήριων από τον ένα μετακινούμενο στον άλλο με την εναπόθεσή τους σε διάφορα σημεία. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως αποτελεί ένα μέτρο και μέσο, ώστε το κράτος να αντιληφθεί τα αδιέξοδα που προκαλεί με τις πολιτικές του και να λάβει ένα ράπισμα για τις ανεύθυνες τακτικές του.
Δεν θα μπορούσαμε επίσημα να προτείνουμε την μη πληρωμή εισιτηρίου ως μέσο αντίστασης και πάλης, λόγω του τυπικά παράνομου χαρακτήρα της πράξης. Στην πραγματικότητα όμως, δεν θα μας πείραζε καθόλου η γιγάντωση του κινήματος αυτού («ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ») και φυσικά ποτέ δεν θα αντιδράσουμε σε τέτοιες κινήσεις. Ήδη, σημαντικός αριθμός μελών μας είναι ενταγμένος στα κινήματα αυτά και είναι ευνόητο ότι θα παράσχουμε συνδρομή σε όσους πολίτες βρεθούν στην ανάγκη να την ζητήσουν αντιμετωπίζοντας ένα πρόστιμο λόγω μη πληρωμής εισιτηρίου.
Μία πρώτη συμβουλή είναι, πως κανείς από τους ελεγκτές υπαλλήλους δεν έχει το δικαίωμα να συλλάβει ή να κρατήσει με την βία κάποιον που δεν πλήρωσε εισιτήριο, ούτε φυσικά μπορεί να τον υποχρεώσει να πληρώσει ή να κατασχέσει περιουσιακά του στοιχεία.
Ι.Χ. ή Μέσο Μαζικής Μεταφοράς ; τι είναι οικονομικότερο για τον πολίτη;
Οι αυξήσεις στα εισιτήρια των Μ.Μ. Μεταφοράς είναι μία ακόμα απόδειξη της κρατικής αισχροκέρδειας σε βάρος των πολιτώνιδίως των λαϊκών τάξεων της εργασίας, και ακόμα μία απόδειξη της ανικανότητας των κυβερνώντων και μάλιστα διαχρονικά.
Είναι κορυφαία απόδειξη της ανικανότητας να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν λειτουργικά και ποιοτικά συστήματα μαζικών μεταφορών, αλλά και να ελέγξουν παράνομες συμπεριφορές, κλοπές, απάτες, μίζες και προμήθειες στο χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, από τις μικρότερες σε μέγεθος έως κορυφαίες σε βαρύτητα και ποσά. Δεν είναι τυχαίο ότι ένα μέρος του σκανδάλου SIEMENS αφορά τις μεταφορές.
Ένα τυπικό σύγχρονο μικρό ή μεσαίο Ι.Χ. καταναλώνει στην πόλη 5-7 λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με μέση τιμή 6 lt/100 χλμ. η κατανάλωσή του είναι 0,06 λίτρο ανά χιλιόμετρο.
Με τις σημερινές τιμές διεθνούς και ημεδαπής, αλλά και κρατικής αισχροκέρδειας στα καύσιμα, ένα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη καταναλώνει κάτι λιγότερο από 10 λεπτά ανά χιλιόμετρο και συγκεκριμένα με τιμή αμόλυβδης 1,60/λίτρο καταναλώνει 9,6 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Λαμβάνοντας ως τιμή αναφοράς τα 10 λεπτά ανά λίτρο βενζίνης, συνυπολογίζοντας και τα λοιπά λειτουργικά κόστη του Ι.Χ., προκύπτει ότι με το αντίτιμο ενός εισιτηρίου των 1,40 Ευρώ, το Ι.Χ. διανύει δεκατέσσερα ολόκληρα χιλιόμετρα !!!.
Έτσι ενδεικτικά δημιουργήσαμε τον πιο κάτω πίνακα:
ΔΙΑΔΡΟΜΗ | ΑΠΟΣΤΑΣΗ | ΚΟΣΤΟΣ Ι.Χ. |
ΚΑΛΛΙΘΕΑ – ΑΘΗΝΑ (Σύνταγμα) | 3 χλμ | 0,30 |
ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΑΘΗΝΑ | 2,5 χλμ. | 0,25 |
ΠΑΤΗΣΙΑ - ΑΘΗΝΑ | 3-5 χλμ. | 0,3- 0,50 |
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ – ΑΘΗΝΑ | 2,5 χλμ. | 0,25 |
ΒΥΡΩΝΑΣ – ΑΘΗΝΑ | 5 χλμ. | 0,50 |
ΖΩΓΡΑΦΟΥ – ΑΘΗΝΑ | 4 χλμ. | 0,40 |
ΓΑΛΑΤΣΙ – ΑΘΗΝΑ | 4 χλμ. | 0,40 |
ΜΑΡΟΥΣΙ – ΑΘΗΝΑ | 11 χλμ. | 1,10 |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΘΗΝΑ | 12 χλμ. | 1,20 |
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ – ΑΘΗΝΑ | 4,5 χλμ. | 0,45 |
Π. ΦΑΛΗΡΟ – ΑΘΗΝΑ | 9 χλμ. | 0,90 |
ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΑΘΗΝΑ | 9 χλμ. | 0,90 |
Εάν μάλιστα κάποιος είναι αναγκασμένος να χρησιμοποιεί διπλές συγκοινωνίες, όπως αρκετές χιλιάδες συμπολίτες μας, το θέμα γίνεται ακόμα πιο ακραίο.
Δεν αναφέρουμε τα πιο πάνω για να ωθήσουμε σε μαζική χρήση του Ι.Χ. , τουναντίον πιστεύουμε σε κάτι που επί έτη αναζητείται, ποιοτικές δημόσιες συγκοινωνίες με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Είναι σαφές ότι δεν είναι δυνατόν σε κανένα θεμιτό πλαίσιο η μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να είναι ακριβότερη και να κοστίζει ακριβότερα στον πολίτη από την μετακίνηση με ιδιωτικό μέσο (Ι.Χ. Αυτοκίνητο).
Η ευθύνη της κυβέρνησης – κράτους είναι διαχρονικά σοβαρότατη και ουδείς σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να δικαιώσει τέτοιες πολιτικές και λογικές.
Είμαστε υποψιασμένοι για την τύχη των αστικών συγκοινωνιών, αφού η άνοδος των τιμών ενός δημόσιου κοινωνικού αγαθού συνήθως ακολουθείται από ιδιωτικοποίηση (π.χ. Ο.Τ.Ε.) , αφού δημιουργείται πεδίο για μεγάλες ιδιωτικές κερδοφορίες.
Όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες, ένας εργαζόμενος, αμειβόμενος με τον κατώτατο μισθό της ΕΓΣΣΕ που η κυβέρνηση φρόντισε να υπάρχουν ακόμα χαμηλότεροι μισθοί, πρέπει από την ημερήσια εργασία του να ξοδεύει περίπου ¾ της ώρας ημερήσιας εργασίας του για το κόστος της μετακίνησής του από και προς την εργασία του !!!
Mε βάση το καθαρό ημερομίσθιο, αφαιρουμένων των κρατήσεων, που προσδιορίζεται στα 28 περίπου Ευρώ με αντίστοιχο ωρομίσθιο στα 3,50 Ευρώ περίπου επαληθεύει τον πιο πάνω ισχυρισμό μας.
Σε επίπεδο έτους το μέσο κόστος μετακίνησης ενός εργαζόμενου με μία μετακίνηση από και προς την εργασία του διαμορφώνεται στα 840 Ευρώ !!! (Για 25 ημέρες μ.ο. ανά μήνα Χ 2,80 Ευρώ που αποτελεί το ημερήσιο κόστος μετακίνησης 2 εισιτηρίων.)
Η κυβέρνηση απαιτεί συνεπώς από τους Έλληνες εργαζόμενους να ξοδεύουν άνω του ενός μηνιαίου μισθού για την μετακίνηση στην εργασία τους !!!.
Πρόκειται για τον πλήρη παραλογισμό και αισχροκέρδεια, καθώς και εκμετάλλευση του πολίτη από το κράτος.
Αυτά, όπως και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων – πολιτών καθόλου δεν λογάριασε η κυβέρνηση με τις ακραίες πολιτικές της αποφάσεις, που αν μη τι άλλο αποδεικνύουν τεράστιες προσωπικές ανικανότητες παραγωγής σοβαρού πολιτικού έργου και ουσιαστικών πολιτικών υπέρ της κοινωνίας.
Η δική μας πρόκληση είναι πρόκληση της κοινωνίας: Εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στον πολιτειακό τους ρόλο να παραιτηθούν. Πολιτικές που χρεώνουν στην κοινωνία τις αδυναμίες των κυβερνώντων όχι μόνο είναι κοινωνικά επιζήμιες και καταδικαστέες, αλλά και θα πρέπει να ανατραπούν, όπως το αντιλαμβάνεται η κοινωνία των πολιτών.
Καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα τις αυξήσεις και να έλθει σε επαφή μαζί μας και με τους λοιπούς φορείς της κοινωνίας των πολιτών για να της παραδώσουμε έτοιμες προτάσεις – λύσεις στο ζήτημα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.
ΠΗΓΗ: ΝΕΟ ΙΝΚΑ