Σαν άλλος… Γιώργος Παπανδρέου, ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίπρας εξέφρασε και αυτός την ανάγκη για τη δημιουργία Παγκόσμιας Κυβέρνησης… Τι δεν καταλαβαίνεις… Η Ελλάδα στην Πυρά, όπως ορίζει η Νέα Τάξη Πραγμάτων, με τον κυβερνήτη της χώρας να προσφέρει χείρα βοηθείας απλόχερα… ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…
ANAKHΡΥΞΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΠΙΑ!!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟΝ ΟΗΕ: « ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ »
~ Κάποια φορά η Γερόντισσα Λαμπρινή, όπως διηγήθηκε, η Παναγία της έδειξε την κόλαση και τον παράδεισο:
Το 1982 ήμουν στην σπηλιά της αγίας Παρασκευής στου Χανόπουλου. Προσευχόμουν μέσα στην σπηλιά με άλλες γυναίκες και σκέφτηκα: «Αχ, σπηλιά, που να σ’ εύρισκα, να ‘ναι δική μου αυτή η σπηλιά».
-Όχι, όχι, μου είπε μια φωνή. Η σπηλιά η δική σου είναι της Παρθένου (της
Παναγίας δηλαδή).
–Που είναι αυτή η σπηλιά; -Θα σου την βρω εγώ, αλλά μετά από καιρό.
Πέρασαν πέντε χρόνια για νάρθει ο καιρός. Εγώ στο διάστημα αυτό έψαχνα.
Άκουγα για σπηλιά και έπαιρνα καμμιά γυναίκα για παρέα και πήγαινα. Το βράδυ πού
γύριζα στο σπίτι και έκανα προσευχή άκουγα φωνή: «Όχι αυτού, παιδί μου. Άδικα κουράστηκες».
Μία μέρα με κάλεσε η ξαδέλφη μου στην Άρτα για δουλειά. Εκεί μίλησε για μια
σπηλιά που θα πήγαινε την άλλη μέρα με άλλες γυναίκες. Αποφάσισα να πάω.
Ξεκινήσαμε το πρωί στις πέντε με τα πόδια.
Μόλις φθάσαμε η σπηλιά δεν φαινόταν εξωτερικά παρά μόνο δυο τρύπες που
χωρούσες σφηνωτά. Κοντά στην είσοδο της σπηλιάς είχε και εκκλησάκι. Είχα πάρει μαζί
μου λαμπάδες και κεριά. Αναρωτήθηκα: «Είναι άραγε αυτή η σπηλιά»; Και άκουσα
φωνή: «Εδώ μέσα είμαι. Κράτησε μια λαμπάδα για να μπεις στην σπηλιά».
Για να ξεφύγω τις γυναίκες είπα ότι είμαι κουρασμένη και θα καθίσω λίγο να
ξεκουραστώ. Μόλις αυτές μπήκαν στο Εκκλησάκι, άναψα την λαμπάδα και μπήκα μέσα
στην σπηλιά.
Ήταν μεγάλη η σπηλιά. Μέσα είδα την Παναγία καθαρά, έσκυψα και την
προσκύνησα. Τότε ξέχασα τα πάντα, ήθελα να μείνω για πάντα εκεί σ’ όλη μου την ζωή.
Προσκυνούσα συνέχεια την Παναγία και μου είπε: – Φθάνει. Θα δεις πολλά εδώ μέσα, θα δεις τον άλλο κόσμο. Αυτά που θα δεις εσύ, να τα ομολογήσεις σε πρόσωπα που τα αγαπάνε αυτά. Άμα βλέπεις αδιαφορία, δεν θα λες τίποτε. Και στις γυναίκες έξω αδιαφορία θα δείξεις άμα βγεις. Αν σε ρωτήσουν θα πεις πήγα να προσευχηθώ μέσα στην σπηλιά. Τώρα όμως βγες έξω αμέσως διότι σε ζητάνε. Μετά απόφευγε τις με τρόπο και ξαναμπές να συνεχίσουμε. Θα τις ετοιμάσω και εγώ εσωτερικά να δεχθούν ότι τους πεις.
Βγήκα έξω και τις καθησύχασα διότι με ψάχνανε και φωνάζανε. Είχε
αλλοιωθεί το πρόσωπό μου από την συνάντηση με την Παναγία, το κατάλαβαν
και μου έλεγαν: «Γιατί είσαι έτσι; Τι έπαθες»; Εγώ δικαιολογήθηκα
ότι φοβήθηκα λίγο στο σκοτάδι της σπηλιάς και χλώμιασα. Τους είπα ότι θα
ξαναμπώ στην σπηλιά να προσευχηθώ και αυτές το δέχθηκαν. Άναψα την
λαμπάδα και ξαναμπήκα.
Η Παναγία με περίμενε και μου είπε: «Μη φοβάσαι τώρα. Οι γυναίκες θα σε περιμένουν, και μόλις σε δουν θα πουν: ∆όξα σοι ο Θεός».
Με πήρε ύστερα η Παναγία σ’ έναν κάμπο μεγάλο όσο είναι η Άρτα. Έφθασα σε δυο δρόμους, και ρώτησα ποιόν να διαλέξω. «Όποιον θέλεις εσύ», είπε η Παναγία. Εγώ πήρα τον ένα δρόμο. Καθώς προχωρούσα έβλεπα γλέντια, γάμους, ανδρόγυνα αγαπημένα, παιδιά, και έλεγα «τι ωραίος κόσμος είναι εδώ»!
Αχ, έκανε η Παναγία. Έτσι γελιέται ο λαός στον κάτω κόσμο, τον πονηρό.
Άμα άκουσα αυτό δεν ήθελα να προχωρήσω αλλά η Παναγία είπε: «Θα προχωρήσουμε και μη φοβάσαι». Έτσι πήρα θάρρος και προχώρησα.
Συναντήσαμε ένα ποτάμι πύρινο πού τα κύματά του έπεφταν σε τρεις ανθρώπους δικούς μου και φώναζαν. Η Παναγία μου είπε:
«Μην στενοχωριέσαι. Αυτά εργάσθηκαν στην γη, αυτά απολαμβάνουν. Σε
άκουγαν όταν τους έλεγες κάτι εσύ; Εγώ τους κάνω το καλό κάθε χρόνο και
τους βγάζω από κει από την Ανάσταση μέχρι την Πεντηκοστή». Πιο
πέρα είδα ένα ποτάμι με πίσσα πού κόχλαζε. Κι εκεί έμπαιναν και έβγαιναν
κεκοιμημένοι. Όμως τα ρούχα τους ήταν καθαρά, δεν λερώνονταν, παρ’ ότι
κυλιόνταν μέσα στις πίσσες. Αλλά τι το θες; Καίγονται μέσα στην πίσσα.
∆εν αντέχουν το κάψιμο. Έπειτα βρέθηκα σ’ ένα μεγάλο βαρέλι και με
φώναξε με τ’ όνομά μου μια ψυχή από μέσα που βασανιζόταν. Προσπαθούσε να
βγει και με παρακάλεσε να βρέξω το δαχτυλάκι μου να δροσιστεί λίγο το
στόμα του. Τον γνώρισα από την φωνή και του είπα: -Αυτού μέσα είσαι, ωρέ; Αυτά εργάστηκες στην ζωή; ∆εν
θυμάσαι εκεί έξω από την Παρηγορήτρια στην Άρτα, εσύ γύριζες από την
λαϊκή και εγώ από την Εκκλησία μου και με κορόϊδευες γιατί πιστεύω σ’
αυτά, στην κόλαση και στον παράδεισο, και έλεγες ότι άμα πεθάνει ο
άνθρωπος, πάει όπως το πρόβατο, χάνεται; Και αλλά πολλά σου έλεγα για
την κόλαση και τον παράδεισο, δεν τα θυμάσαι; -Τα θυμάμαι αλλά τώρα είναι αργά. Φώναξε όσο μπορείς, όσο ζεις να έρθει κανείς κοντά σου, να αποφύγει αυτήν εδώ την κόλαση. -Τι να κάνει κοντά μου αφού και ‘γώ δεν ξέρω (αν θα σωθώ)… Εσύ πόσες φορές με κόλαζες όταν σε συναντούσα; -Όχι, εσύ δεν έφαγες, δεν άλλαξες, δεν ντύθηκες, δεν γλέντησες, αγωνίστηκες και ξέρεις.
Εμένα μετά απ’ αυτά, τον πόνεσε η ψυχή μου. Ήμουν ευαίσθητη στον πόνο
των άλλων και, αν άκουγα ότι κάποιος πεινάει, δεν έτρωγα και εγώ και αν
μπορούσα του πήγαινα φαγητό. Τώρα όμως σκεφτόμουν να του δώσω λίγο νερό
με το δάχτυλο μου ή όχι; η Παναγία μου είπε ότι, αν δώσω, θα με κάψει
την μισή πλευρά του χεριού μέχρι πάνω στον ώμο. Μόλις τ’ άκουσα αυτό
κοντοστάθηκα, όμως τον λυπόμουν τον άνθρωπο εκεί μέσα. Παρακάλεσα τότε
την Παναγία να το βρέξω και να το δώσω λίγο. Τι να σου πω; Θα καεί το
χέρι σου. Αφού το θέλεις τόσο πολύ, βάλτο λίγο, όμως και εγώ θά’ μαι στο
πλευρό σου». «Ναι το θέλω, ψυχή είναι κι αυτή. …Μπορεί και εγώ να πάθω τα ίδια»! «Μη γένοιτο»,
μου είπε. Τό’ βαλα τότε και κάηκε το χέρι μου. Με πονούσε, το φυσούσα,
αλλά τίποτε. Από τότε το δάχτυλο δεν το δουλεύω είναι σκληρό. Και να το
κόψεις δεν το νιώθω. «Αυτά πού είδες εδώ δεν πρέπει να σε αναλώσουν σε στενοχώρια αλλά να βάλεις όλη την δύναμή σου να τα πεις σε άλλους ζώντες και να βοηθήσεις ψυχές πού ποθούν τον Ουρανό».
Φεύγοντας είπε η Παναγία: «Ευλογημένοι να είστε μέχρι την ∆ευτέρα Παρουσία που θάρθει ο Υιός μου», και φύγαμε.
Μετά πήγαμε στον καλό τον κόσμο. Εκεί χαιρόσουν να βρίσκεσαι. Γνώρισα
πολλούς απ’ αυτούς. Συνάντησα πολλά ζευγάρια πού έζησαν αγαπημένα. Ήθελε να μου
δείξει και άλλους, αλλά της είπα «όχι νέους, γιατί στενοχωριέμαι να πεθαίνουν νέοι».
Η Παναγία μου είπε «όχι νέους, αλλά γέρους, διότι οι καλοί άνθρωποι πεθαίνουν γέροι. Τους άλλους τους παίρνουμε νέους για να γλυτώσουν από τις αμαρτίες πού θα πέσουν».
Συναντήσαμε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων. Μου είπε η Παναγία: «Τώρα έρχεται και ο γιός τους, ταξιδεύει».
Μόλις είχε πεθάνει και ανέβαινε η ψυχή του. Σηκώθηκε τότε ο γέρος και
προσευχήθηκε στον Εσταυρωμένο πού δέσποζε πιο πέρα και είπε:
«Σ’ ευχαριστώ, Θεέ μου, που πήρες τον γιό μου σε ώριμη ηλικία και τον
φέρνεις εδώ». Τον ευχαρίστησε και η γριά. «Αμήν», ακούστηκε από τον
Σταυρό. Ο γέρος και η γριά ξανακάθισαν στις πολυθρόνες τους πού ήταν
χρυσαφένιες, όλες ήταν χρυσαφένιες. Μπροστά τους σ’ ένα τραπεζάκι είχε ο
καθένας τους μια πιατέλα που έτρωγαν. Εγώ σκέφτηκα «τι τρώνε;» Και μου απήντησαν: «Εκείνο που μας φέρνετε εσείς στην προσκομιδή τρώμε». Η τροφή τους ήταν ένα σαν το αντίδωρο και κρασί. Τα κρεβάτια τους ήταν ολόχρυσα, ωραιότατα.
Για τις παρθένες υπήρχε άλλος ξεχωριστός τόπος, το παρθενικό σπίτι. Εκεί είδα
και γνωστές μου, αλλά δεν μου μίλησαν.
Ύστερα η Παναγία μου είπε: «Θα φύγουμε τώρα και θα περάσουμε να δούμε έναν άνθρωπο πού ήρθε εδώ μετά από πολυχρόνιο ασθένεια. Αυτός ήταν πολύ αμαρτωλός, αλλά ξεπλύθηκε από την ασθένεια του. Υπέμεινε αγόγγυστα την αρρώστια του». Το κρεββάτι του βέβαια δεν ήταν όμοιο με των άλλων, αλλά κοπιασμένο από τους κόπους που υπέμεινε.
Μου είπε τότε αυτός: «Ναι, έτσι είναι όπως τα λέει η μάννα μας (Παναγία). Έλυωσα στο κρεββάτι μου, έχυσα όλο το αίμα μου σ’ αυτό το κρεββάτι. Αυτά που πέρασα μόνο το κρεββάτι αυτό τα γνωρίζει και η μητέρα μου που με φύλαγε και στεκόταν στο προσκέφαλο μου».
Ύστερα η Παναγία συνέχισε: «Όλοι οι άνθρωποι ναρθούν εδώ. Ας πονέσουν λίγο στην γη. Στη γη υπάρχουν πολλοί πειρασμοί. Μόνο την ψυχή σας να φυλάξετε από αμαρτίες. Όποιος θυσιαστεί για τον Υιό μου θα απολαύσει όλα αυτά τα αγαθά. Όσοι θα εργασθούν για μένα κάτω στην γη θα έρθουν στον Παράδεισο. Αυτά τα αγαθά, χαρά σ’ όποιον τ’ απολαύσει. Όμως τώρα λίγοι έρχονται. Χάλασε ο κόσμος».
από το βιβλίο: «Ασκητές μέσα στον κόσμο», η 19η διήγηση
Όταν
η πολιτική σου «βουλιμία» ικανοποιείται σε μια παράσταση στο «Ίδρυμα
Κλίντον» τότε τα λόγια περιττεύουν: Η πλανητική, ιμπεριαλιστική
κακουργία (Κλίντον) μιλάει από μόνη της… Όταν απελπισμένα επιδιώκεις μια μονόλεπτη
συνάντηση και επικοινωνιακή φωτογραφία με τον εν ενεργεία αυτοκράτορα
της πλανητικής κακουργίας (Ομπάμα), τότε η Σιωπή από τα «περιττά λόγια»
γίνεται υπόκωφη βοή ΟΡΓΗΣ: Βρίσκεσαι
μπροστά σε ένα δουλικό ανδρείκελο (Τσίπρας) που όχι μόνο δεν έχει
συναίσθηση του καταγέλαστου ραγιαδισμού του, αλλά σε δουλεύει και
αλαζονικά…
Πάντα τα καχεκτικά πολιτικά μεγέθη κάλυπταν την καχεξία τους με την υπερτίμηση του εαυτού τους και τη συνακόλουθη αλαζονική αυταρέσκεια: Την ομηρική αυτοϊκανοποίησή τους, αντίστοιχη της αχαλίνωτης κενότητάς τους…
Η αλαζονεία αποτελεί το ασυνείδητο, αυτόματο προϊόν των «υπερτιμημένων ηλιθίων»: Των πολιτικών του ΤΙΠΟΤΑ…
Μόνο ένα πολιτικό ΤΙΠΟΤΑ δεν
έχει συναίσθηση της κατάστασής του, του πολιτικού του ραχιτισμού, των
ανεπαρκειών του, της μηδαμινότητάς του και της γελοιότητάς του…
Αντιθέτως,
το ΤΙΠΟΤΑ, λόγω ακριβώς της ΑΓΝΟΙΑΣ και της ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, υπερτιμάει και
υπερεκτιμάει τον εαυτό του, με πόζες ακραίας αλαζονείας…
Στο Σταύρο Θεοδωράκη, σ’ αυτό το πολιτικό ΤΙΠΟΤΑ, όλα αυτά απαστράπτουν…
Στον Τσίπρα παίρνουν ακόμα πιο
αξιοθρήνητες και αποκρουστικές μορφές, αλλά και επιμελώς καλυπτόμενες
λόγω πολιτικών συγκυριών. Συγκυρίες που τον προβάλλουν ακόμα σαν
«μεγάλο» και «χαρισματικό ηγέτη», σαν «νικητή»: Μια πλασματική και ψευδής εικόνα, προϊόν της κάλπικης κάλπης, της κατοχικής κοινοβουλευτικής ΑΠΑΤΗΣ.
Βεβαίως, ένας έμπειρος πολιτικός
παρατηρητής διακρίνει καθαρά ΟΧΙ απλώς το ΨΕΥΔΟΣ και την ΑΠΑΤΗ του
Τσίπρα, αλλά τη δραματική πολιτική του ασημαντότητα: Το πόσο αξιοθρήνητα πολιτικά μικρός είναι…
Οι εξελίξεις
που έρχονται (μεγάλες πολιτικές θύελλες και τρικυμίες) θα ξεγυμνώσουν
τον Τσίπρα και θα φωτίσουν όλες τις γωνιές του θεωρητικού και πολιτικού
του ραχιτισμού…
ΟΛΕΣ αυτές τις γωνιές που τόσο
επιμελώς και αγωνιωδώς αποκρύπτουν τα καθεστωτικά παπαγαλάκια των
«νταβάδων» και του δωσιλογισμού, παρά το γεγονός ότι η πολιτική
ασημαντότητα του Τσίπρα απαστράπτει καθημερινά, ιδιαίτερα εμφανής στο ραγιαδισμό του μπροστά στα είδωλα της πλανητικής κακουργίας στις ΗΠΑ…
Θεωρούμε σκόπιμο να αναδημοσιεύσουμε ένα «συνθετικό» μας κείμενο για τον Τσίπρα, που μας πρόεκυψε και «μεγάλος ηγέτης»!!!
Σήμερα καταβάλλονται φιλότιμες προσπάθειες, από τα τηλεοπτικά καλλιστεία, να εμφανιστεί ο Τσίπρας ένας μεγάλος «εθνικός» ηγέτης.
Φυσικά ποτέ, ούτε σήμερα που μας καταδυναστεύει η δικτατορία της εικόνας
και των ΜΜΕ, μπορεί να κατασκευαστεί μεγάλος ηγέτης μια μηδαμινότητα…
Το τηλεοπτικό προϊόν δεν μπορεί να ανυψωθεί μέχρι την κατασκευή ΗΓΕΤΩΝ: Αυτοί βγαίνουν ως προϊόντα του κοινωνικού και πολιτικού γίγνεσθαι και όχι ως προϊόντα των τηλεοπτικών καλλιστείων…
Το τηλεοπτικό προϊόν μπορεί να …ανυψωθεί μόνο στο ύψος της κατασκευής πλαστικών κομμάτων και αρχηγών κομμάτων εξίσου πλαστικών και θλιβερών: Το παράδειγμα του Σταύρου Θεοδωράκη και του «ποταμιού» είναι το μεγαλύτερο …επίτευγμα του τηλεοπτικού σκοταδισμού.
Για ένα μικρό, συνεπώς, χρονικό διάστημα
μπορεί ο σκοταδισμός του θεάματος και των ΜΜΕ να εμφανίσουν κάποια
πολιτικά μορμολύκεια σαν «ηγέτες»: Να επιβάλλουν καχεκτικά
πολιτικά μεγέθη, δραματικά ραχιτικά και ακατάρτιστα (θεωρητικά και
πολιτικά), καταθλιπτικής πνευματικής κενότητας, σαν «ηγέτες» περιωπής…
Ο Σημίτης αποτελεί το μεγάλο άθλο των ερπυστριών του τηλεοπτικού σκοταδισμού:
Μια μηδαμινότητα ακραίας πολιτικής αποστείρωσης, ένας σκέτος
αχυράνθρωπος, εμφανίστηκε, επιτυχώς και για μεγάλο διάστημα, ως μεγάλος
«ηγέτης»!!!
«Ηγέτης» του τηλεοπτικού σωλήνα είναι και ο Τσίπρας…
Φυσικά ο χρόνος του Τσίπρα θα είναι ελάχιστος, διότι οι σημερινές
συνθήκες κατεδαφίζουν ταχύτατα τέτοιους κατασκευασμένους «ηγέτες». Σε
αυτήν την ταχύτατη κατεδάφιση συντελεί αποφασιστικά και η ίδια η
γιγάντια «αριστερή» ΑΠΑΤΗ του Τσίπρα που και αυτή κατεδαφίζεται, σε
χρόνο ρεκόρ, από τη ΦΡΙΚΗ του 4ου Ράιχ που ζούμε.
Κάθε προσπάθεια, λοιπόν, της δημοσιογραφικής πορνείας να
διατηρήσουν και να σώσουν τον Τσίπρα και ακόμα χιρότερα να τον
επιβάλλουν σαν μεγάλο ηγέτη, είναι καταδικασμένη.
Η μικρότητα του Τσίπρα πολύ γρήγορα θα αποκαλυφτεί.
Τόσο οι αδιέξοδες και εκρηκτικές κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες, όσο
και η φρενοβλαβής ΑΠΑΤΗ της «αριστερής» κυβέρνησης, αλλά και η τραγική
μηδαμινότητα του Τσίπρα, θα συντελέσουν συνδυαστικά στην ταχύτατη
κατεδάφιση του μύθου Τσίπρα…
Πριν από ένα μήνα φιλοτεχνούσαμε το πορτρέτο του «αξιοθρήνητου» Πρωθυπουργού:
«Ένας Πρωθυπουργός ανεπαρκέστατος,
πολιτικά αξιοθρήνητος, θεωρητικά ακατάρτιστος, δραματικά τυφλός,
συνακόλουθα εντελώς άσχετος με τη θεωρία και την πράξη της Αριστεράς,
δηλαδή επικίνδυνος…
Είναι τόσο απελπιστικά λίγος ο Τσίπρας που η συνέντευξή του αποτελεί
ΟΜΟΛΟΓΙΑ όλων των παραπάνω: Ομολογεί ο ίδιος την ασχετοσύνη του, τη
δραματική πολιτική του τυφλότητα, την καταθλιπτική του «αριστερή»
αφέλεια (ΒΛΑΚΕΙΑ)». Ολόκληρο το κείμενο εδώ: http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=9767
Θα αναδημοσιεύσουμε δύο κείμενα γραμμένα το Φεβρουάριο του 2008.
Τσίπρας:Το θράσος της βλακείας
ΟΤΑΝ η καμπύλη της ιστορικής εξέλιξης ανεβαίνει, η πολιτική σκέψη
γίνεται οξύτερη, τολμηρότερη, ευφυέστερη. Όταν όμως η καμπύλη τραβάει
προς τα κάτω, η ανοησία κυριαρχεί πάνω στην πολιτική σκέψη.
Σήμερα η βλακεία έχει αποθρασυνθεί, ισοπεδώνει τα πάντα και ανοίγει με ταχύτητα τους δρόμους του σύγχρονου σκοταδισμού: Του «προοδευτικού», νεοταξικού σκοταδισμού.
Μόνο σε μια τέτοια περίοδο
νοσηρής πολιτικής καχεξίας θα τολμούσαν ακόμα και τα μορμολύκεια και τα
παράσιτα της εξουσίας να ξεστομίζουν τις φαυλοηλιθιότητές τους και τα
πολιτικά τους καλαμπουράκια και να προβάλλονται όλα αυτά σαν «απόψεις»
και «αποκαλύψεις», σαν πολιτική σκέψη και κριτική.
Μόνο σε μια τέτοια εποχή
ισοπέδωσης μέσα από την τρομοκρατική ομοιομορφία της ανοησίας,
ξεπετιέται ένα πλήθος από σαλτιμπάγκους, αυτοσχεδιαστές, φωνακλάδες
πολιτικάντηδες, επιτήδειους γραφειοκράτες της δημοσιογραφίας, φλύαρους
καλαμπουρτζήδες, οι οποίοι, μεθυσμένοι από την ανοησία τους, χύνουν
καθημερινά το τρομερό τους δηλητήριο: Την τεμπελιά της σκέψης και το «μίσος» εναντίον αυτών που έχουν τη συνήθεια και την ικανότητα να σκέφτονται και να κινούνται…
Το θράσος της βλακείας που ζούμε
σήμερα δίνει το στίγμα της παρακμής και αποτελεί την πλήρη γελοιοποίηση
της Πολιτικής. Μια από τις εκδηλώσεις αυτού του θράσους είναι η
διαστροφή του πολιτικού παραλογισμού: Η ολοκληρωτική, δηλαδή, υποκατάσταση των ιδεών από τις εικόνες και τα είδωλά τους.
Και αυτή η βάναυση δολοφονία της
ιδέας και η διαστροφική ειδωλολατρία της εικόνας δεν οδηγεί μόνο στο
φασισμό της τηλεοπτικής εικόνας και των ειδώλων, αλλά και στην κατασκευή
εικονικών πολιτικών: Πολιτικών χωρίς
καμία αξία χρήσης, χωρίς ιδέες και αγωνιστική ιστορία. Πολιτικών
κατασκευασμένων από τους αγοραίους νόμους της τηλεοπτικής ανταλλακτικής
αξίας, φωτογραφικά είδωλα της τηλεοπτικής αγοράς!!! ΕΝΑ τέτοιο σκοταδιστικό κατασκεύασμα είναι ο Τσίπρας!!!
Μια εικόνα κοινωνικά και ιστορικά
αφυδατωμένη, με μια «αριστερή» ετικέτα από την οποία έχει εξατμιστεί
εντελώς η Ιστορία, έχει αφαιρεθεί τελείως η αγωνιστική αριστερή
παράδοση, έχει εξανεμισθεί πλήρως η «αξία χρήσης» της αριστερής θεωρίας
και πράξης…
Ο Τσίπρας αποτελεί το αλαζονικό αποτύπωμα του «εκσυγχρονιστικού»,
σύγχρονου σκοταδισμού. Το αποτύπωμα της εκτρωματικής κακοποίησης της
αριστερής σκέψης. Ποτέ η αριστερή θεωρία και πράξη δεν κακοποιήθηκαν
τόσο βάναυσα, όσο από αυτό το νέο-σκοταδιστικό έκτρωμα του
«εκσυγχρονιστικού» νεοφιλελευθερισμού: Τον ΣΥΡΙΖΑ!!! Η «αριστερά» έγινε
εικόνα, ανταλλακτική αξία στο χρηματιστήριο του πλανητικού
ολοκληρωτισμού. Γι αυτό γεννάει πολιτικούς-εικόνες και
τραμπούκους-γενίτσαρους, νέο-σκοταδιστές, τύπου Κουναλάκη…
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ…ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ...
Δημοσίευση
27 Σεπτεμβρίου 2015, 9:07 μμ
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ…ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΣΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ GAY…. ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ… ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ…..
Ο Γιάννης Κουντούρης (φωτό) ο Έλληνας δημοσιογράφος που μένει μόνιμα στο Λος Άντζελες έκανε ένα φοβερό ρεπορτάζ-ντοκουμέντο για το τι έγινε προ ημερών στον ναό της Αγίας Σοφίας, με την ευκαιρία και… της εορτής της Αγίας Σοφίας.
Δείτε πώς η ενορία… τιμά τους Εβραίους, τους Τούρκους, ακόμη και τους gay!!
ΕΔΩ Ο JOHN BAKAS ΜΕ ΠΑΠΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ….
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ μερικές από τις φοβερές ύβρεις που περιέχονται στους 66 Τόμους του Εβραϊκού Ταλμούδ εναντίον των Ελλήνων και των Χριστιανών :
– ABHODAH SARACH (78C) : Αι εθνικές των Ελλήνων εορταί είναι καταφρονημενέναι ημέραι μάταιαι και πονηραί.
– KETHUBOTH (3Β) : Το σπέρμα των Ελλήνων έχει την αυτήν αξίαν με το σπέρμα του κτήνους.
– ABHODAH ZARACH (26Β) : Οι καλύτεροι των Ελλήνων πρέπει να φονεύονται.
-SEPHER OR ISRAEL (177B) : Εάν Εβραίος φονεύση Έλλην , δεν διαπράττει έγκλημα.
-ΚERITHUTH (6B , σελ. 7Cool : Οι Εβραίοι ονομάζονται άνθρωποι . Οι Έλληνες δεν ονομάζονται άνθρωποι.
– ABHODAH SARACH (22 Α ) : Ύποπτοι είναι οι Έλληνες της συνουσίας μετά ζώων.
-KIDDUSCHIM (68A) : Οι Έλληνες είναι ένας λαός γαιδάρων.
-MIDRASCH TALPIOTH (225) : Oι Έλληνες επλάσθησαν , δια να υπηρετούν τους Εβραίους πάντοτε.
-SANHEDRIN( 92,1) : Οι Έλληνες φυλή αγέλη κτηνών εστί εκ του Σατανά καταγομένη και μόνο το όνομα του χοίρου δικαιούται να φέρει.
– CHOSCHEN HAM (183 , 7) : Κράτησε εκείνο , το οποίον, ο Έλλην εκ λάθους σου πλήρωσε επιπλέον.
– CHOSCHEN HAM ( 226 , 1) : Ο Εβραίος δύναται να κρατήση απωλεσθέν υπό “Ελληνος και ανευρεθέν υπό Εβραίου
– CHOSCHEN HAM ( 183, 7) : Οι Εβραίοι πρέπει να διαμοιράζονται εκείνο, το οποίον εισέπραξαν επιπλέον από Έλληνες , οι οποίοι πιστεύουν εις το Ελληνικό δόγμα.
-IORE DEA (157,2H ) : Επιτρέπεται να εξαπατάς τους Έλληνες .
-ABHODAH ZARACH ( 54 Α) : Τοκογλυφία δύναται να εφαρμοστή επί Ελλήνων ή αποστατών.
-BABHA BATHRA ( 113 A ) : Εβραίος δύναται να ψευσθή και να ψευδορκήση , ίνα, καταδικασθή Χριστιανός . «Οι εβραίοι αποκαλούνται ανθρώπινα όντα, αλλά οι μη-εβραίοι δεν είναι άνθρωποι. ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΗ».
TALMUD: Baba Mezia, 114b «Ο Akum (μη-εβραίος) είναι σαν το σκυλί. Ναι, η γραφή λέει να τιμούμε το σκύλο περισσότερο από το μη-εβραίο»
TALMUD: Ereget Raschi Erod, 22 30 «Αν και ο Θεός δημιούργησε τον μη-εβραίο, αυτός παραμένει ΖΩΟ με ανθρώπινη μορφή. Δεν είναι πρέπον για έναν εβραίο να υπηρετείται από ένα ζώο. Επομένως θα υπηρετείται από ζώα με ανθρώπινη μορφή»
TALMUD: Midrasch Talpioth, σελ.225, Warsaw 1855 «Αν και ο μη-εβραίος διαθέτει την ίδια σωματική δομή με τον εβραίο, συγκρίνεται με τον εβραίο όπως ο πίθηκος με τον άνθρωπο.»
TALMUD: Schene luchoth haberuth, σελ.250b «Οι ψυχές των μη-εβραίων προέρχονται από ακάθαρτα πνεύματα και αποκαλούνται ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.»
TALMUD: Jalkut Rubeni gadol 12b «Αν φας μαζί με έναν μη-εβραίο είναι σαν να τρως με ένα σκύλο.»
TALMUD: Tosapoth, Jebamoth 94b «Αν ένας εβραίος έχει έναν μη-εβραίο υπηρέτη η καμαριέρα που πεθάνει, κανείς δε θα πρέπει να συλληπηθεί τον εβραίο. Θα πρέπει να πείτε στον εβραίο : “Ο Θεός θα αποκαταστήσει την “απώλειά” σου”, σαν ακριβώς να είχε ψοφήσει ένα από τα ζώα του.»
TALMUD: Jore Dea 377 «Η σεξουαλική επαφή μεταξύ των μη-εβραίων είναι όπως η συνουσία των ζώων.»
TALMUD: Sanhedrin 74b «ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗ-ΕΒΡΑΙΟΥ.» TALMUD: Sepher Ikkarim III c 25 «Είναι ο νόμος να θανατώνεται οποιοσδήποτε αρνείται το Torah. Οι Χριστιανοί συγκαταλέγονται στους αρνητές του Τorah.»
TALMUD: Coschen Hamischpat, Hagah 425 «“Εναν αιρετικό μη-εβραίο μπορείτε να τον σκοτώσετε ευθέως με τα ίδια σας τα χέρια.»
TALMUD: Abodah Zara, 4b «Κάθε εβραίος που χύνει το αίμα των αθέων (μή εβραίων), κάνει το ίδιο με μια θυσία προς το Θεό.»
TALMUD: Bammidber raba c 21 and; jalkut 772 «Οποιοσδήποτε δείχνει ανυπακοή στους ραββίνους είναι άξιος θανάτου και θα τιμωρηθεί με το να βραστεί σε καυτά κόπρανα στην κόλαση.»
Erubin 21b. «Αν ένας εβραίος μπει στον πειρασμό να διαπράξει κακό, θα πρέπει να πάει σε μια πόλη όπου θα είναι άγνωστος και να κάνει το κακό εκεί.»
Moed Kattan 17a . Στο Kerithoth 6b κάτω από την υποκεφαλίδα «Oil of Anointing» (“Ελαιο του Χρίσματος) και στο Berakoth 58a οι γυναίκες των απίστων εξισώνονται με ζώα («γαϊδούρες»).
Οι εβραίοι είναι Θεϊκοί : Sanhedrin 58b. «Αν ένας ειδωλολάτρης (μη-εβραίος) χτυπήσει έναν εβραίο, ο μη-εβραίος πρέπει να θανατωθεί. Το να χτυπήσει κανείς έναν εβραίο είναι το ίδιο με το να χτυπήσει το Θεό.» «Οι μη-εβραίοι είναι εκτός της προστασίας του νόμου και ο Θεός έχει “εκθέσει τα χρήματά τους στο ισραήλ”.»
Baba Kamma 37b. Οι εβραίοι μπορούν να πουν ψέμματα σε μη-εβραίους :
Baba Kamma 113a. «Οι εβραίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψέμματα (τεχνάσματα) για να κατατροπώσουν έναν μη-εβραίο». Τα παιδιά των μη-εβραίων είναι υπάνθρωποι :
Yebamoth 98a. «Όλα τα παιδιά των απίστων είναι ζώα.» «Τα κορίτσια των μη-εβραίων βρίσκονται σε κατάσταση niddah (ακαθαρσίας) από τη γέννα τους.» Abodah Zarah 36b. neataksi.blogspot.gr
"Θα σας δίνουν κάρτες για να σας συνηθίσουν μ' αυτές. Κι όταν κάποτε όλα τα συγκεντρώσουν σε μια κάρτα (ταυτότητα,διαβατήριο,δίπλωμα οδήγησης κλπ) αυτό θα είναι τοσφράγισμα, να μην το πάρετε".
Γέροντας Παΐσιος
«Επέβαλαν (και θα επιβάλλουν) στη χώρα μας ένα πολύ μεγάλο εξωτερικό δημόσιο χρέος,τόσο μεγάλο που, όχι μόνον να μη μπορούμε να το ξεχρεώσουμε, αλλά ούτε τους τόκους αυτού του δανείου να μην προλαβαίνουμε" με αυτό καταφέρνουν με εύλογη δικαιολογία να επιβάλλουν στο λαό ένα οικονομικό πρόγραμμα εξόντωσης, έως εσχάτων. Θα επιβάλλουν συνεχώς νέα οικονομικά μέτρα, δυσβάστακτα, φόρους ασήκωτους και πάρα πολλά άλλα μέτρα, έτσι ώστε να κάνουν το λαό να αγανακτήσει. Και τι θα πετύχουν με αυτό; Ακούστε" Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα. Θα λένε: Έχετε δίκιο που διαμαρτύρεσθε, όμως έχετε μεγάλο εξωτερικό χρέος και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά φοροδιαφεύγουν για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους κτλ. πρέπει να αποδεχθείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου. Έτσι ώστε να βλέπουμε ποιοί είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοί οι φοροφυγάδες. Ταυτόχρονα θα παρέχουν μέσω του ηλεκτρονικού οικονομικού συστήματος πολλές διευκολύνσεις». Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελόγλου