ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ

Εφ Ζαμάν 13-1-2010

Ομάδα ατόμων που πετούσαν πέτρες και μολότοφ μπροστά στα δικαστήρια του Ντιαρμπακίρ, κατά την εκδίκαση του KCK ( που φέρεται να είναι η αστική δομή του ΠΚΚ) διαλύθηκαν με την επέμβαση της αστυνομίας.

Σχόλιο : Δείτε τις φωτογραφίες και αναλογιστείτε : Μήπως η Τουρκία αποτελεί κατοχική δύναμη, εκτός από την Κύπρο και αλλου ;

ΠΗΓΗ

Σημείωση δική μου: όλη η επικράτεια της Τουρκίας μια κατεχόμενη έκταση είναι! Απαρτίζεται από τα κατεχόμενα Ελληνικά, Κουρδικά και Αρμενικά εδάφη. Μη γελιέστε...


Οι Μινωίτες Κρήτες ΚΑΙ στην Νορβηγία!

«Το μαλακό καθαρό» είναι οι πρώτες λέξεις που γράφτηκαν πριν πολλά χρόνια στην Νορβηγία. Περισσότερο από 2000 χρόνια πριν τον Χάραλντ Χώρφαργκε (ο πρώτος βασιλιάς που ένωσε την Νορβηγία 858-934), στην χώρα είχαν φτάσει οι Μινωίτες Κρήτες και έκαναν εξόρυξη αργύρου, όπως αναφέρει η επιγραφή που ανακαλύφθηκε στην περιοχή Κόνγκσπεργκ.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο της μεγαλύτερης εφημερίδας της Νορβηγίας «Aftenposten» της 13/1/2002 την επιγραφή ανακάλυψε ο Γιόχαν Γιάερνες κάτοικος της πόλης Κόνγκσμπεργκ στην νότια Νορβηγία. Ο Γ. Γιάερνες ήταν απόφοιτος πανεπιστημίου με ειδικότητα ιστορικού και για αυτόν ήταν φυσικό να ψάχνει για ιστορικά ευρήματα στην πατρική του περιοχή.

Έτσι μια μέρα του Οκτωβρίου του 1987 παρατήρησε κάποιους σκοτεινούς κύκλους στο Λάνγκσιεννεφίελλετί (τοπική ονομασία οροσειράς). Αυτό του κίνησε την περιέργεια και έτσι με προσοχή άρχισε να σκάβει και να καθαρίζει την περιοχή για να διαπιστώσει τι ήταν αυτό που προκαλούσε τον κυκλικό σχηματισμό.

Με τον καθαρισμό της περιοχής, του αποκαλύφθηκε μια συνηθισμένη επιγραφή πάνω στον βράχο την οποία όμως συνόδευαν και πέντε μυστηριώδη σύμβολα τα οποία φαινόταν πως είχαν σκαλιστεί πάνω στον βράχο με πέτρα σε πολύ παλιά εποχή, την εποχή του χαλκού. «Νόμιζα πως θα απογειωνόμουν από τον βράχο» αναφέρει ο Γιάερνες «κανένας δεν θα πίστευε πως κάτι τέτοιο θα βρισκόταν στο Κόνγκσμπεργκ».

Στην αρχή, όπως αναφέρει, νόμισε πως τα γράμματα θα μπορούσαν να είναι φοινικικά. Η λύση του αινίγματος βρέθηκε μετά το 1994 όταν διαπιστώθηκε ότι τα πέντε σύμβολα του Κόνγκσμπεργ ανήκαν στην Μινωική γραμμική Α γραφή. Η γραμμική Α ως γνωστόν είναι το αρχαιότερο σύστημα της Ευρώπης και επινοήθηκε στην Κρήτη το πρώτο ήμισυ της 2ης χιλιετίας (προ αρχής χριστιανικής χρονολόγησης) και χρησιμοποιήθηκε μέχρι το τέλος του μινωικού πολιτισμού το -1450. Την γραμμική Α σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας προσπάθησε να αποκρυπτογραφήσει ο Νορβηγός Κιέλ Αάρ το 1990 και ήταν αυτός που ασχολήθηκε με την ερμηνεία των συμβόλων που ανακάλυψε ο Γιάερνες. Και τα ερμήνευσε ως «Το μαλακό καθαρό».

Η φράση αυτή κατά τον Αάρ αναφέρεται στον άργυρο, που στο Κόνγκσμπεργκ ήταν επιφανειακός και εύκολο να εντοπιστεί και να εξορυχτεί. Η επιγραφή, είχε πιθανώς σκαλιστεί ως ευχαριστία στους θεούς για το αξιόλογο δώρο, εξηγεί ο Γιαερνες.
Οι Μινωίτες ήταν άξιοι έμποροι στην εποχή τους και αξιόλογοι χρυσοχόοι και γνωρίζουμε πως θα μπορούσαν να διασχίσουν ανοιχτές θάλασσες με τα πλοία τους, που ήταν τα καλυτέρα της εποχής τους.

Ο Γιάερνες πιστεύει πως κατεύθυναν τα πλοία τους μέχρι το Κονγκσμπεργκ. Εκεί φόρτωναν τον άργυρο τον οποίον πουλούσαν στους Αιγυπτίους με αντάλλαγμα το χρυσάφι. Ο άργυρος εμφανίζεται στην χώρα του χρυσού την Αίγυπτο, περίπου το -1600. Την εποχή εκείνη ο άργυρος άξιζε δυο φορές την αξία του χρυσού.

Αυτό εξηγεί γιατί η Κρήτη ήταν τόσο πλούσια σε χρυσό συμπεραίνει ο Γιαερνες, που πιστεύει πως όλα συμφωνούν με τις παραδεκτές από την επιστημονική κοινότητα θεωρίες και συνεχίζει λέγοντας: «Βλέπω το γράφημα ως απόδειξη ότι έχουν έρθει οι Μινωίτες μέχρι το Κόνγκσμπεργκ.

Είναι πολλά τα στοιχεία που δείχνουν σε αυτήν την κατεύθυνση, για να μην είναι πια τυχαίο. Στην περιοχή του Κονγκσμπεργκ έχουν βρεθεί υπολείμματα από ορυχεία πάνω από 2000 χρόνια παλιά. Αυτά βρέθηκαν τυχαία από βοσκούς το 1623, οι οποίοι σκόνταφταν σε ασημένια αντικείμενα. Στις βραχοεπιγραφές βρέθηκαν επίσης σύμβολα της Μινωικής γραφής».

Πηγή newdimensioncosmos &
enneaetifotos.blogspot.com

Δηλώσεις Ε.Βενιζέλου για υφαλοκρηπίδα

Πάγια θέση της Ελλάδας αποτελεί η δυνατότητα προσφυγής της Ελλάδας στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για το θέμα της υφαλοκρηπίδας, όπως ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος, κατά την προσέλευσή στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου του Μιχάλη Ιγνατίου «Ο Απόρρητος Φάκελος του Ανδρέα».

«Πάγια και κλασική θέση της χώρας που υποστηρίζεται ευρύτατα από όλο το φάσμα των πολιτικών δυνάμεων στη χώρα, με ελάχιστες εξαιρέσεις είναι, πως, στο τέλος, η διαδικασία οριοθέτησης των θαλασσίων ζωνών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο, μπορεί να προσλάβει τη μορφή μιας προσφυγής στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Για να γίνει η προσφυγή αυτή ούτως ή άλλως απαιτείται ένα είδος συμφωνίας για να υπάρχει η βάση της δικαιοδοσίας του Δικαστηρίου. Άρα μένουμε πάντα μέσα στην εθνική στρατηγική, η οποία πρέπει να στηρίζεται και από ένα ευρύ μέτωπο εθνικής συναίνεσης», τόνισε ο κ. Βενιζέλος.

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Το Ισραήλ αναγνώρισε την ελληνική ΑΟΖ πριν καν την ανακηρύξει η Ελλάδα!

Mπορεί η Ελλάδα να μην αναγνωρίζει την ΑΟΖ της, αλλά πρόλαβε και την αναγνώρισε το Ισραήλ! Στους χάρτες που έδωσε στην δημοσιότητα το Τελ Αβίβ αναγνωρίζεται 100% η ελληνική ΑΟΖ, η οποία συνεχίζεται με την ΑΟΖ της Κύπρου! Δηλαδή, αναγνωρίζεται (το έτσι ή αλλιώς γεγονός) ότι το Καστελόριζο επεπτείνει την ελληνική ΑΟΖ μέχρι το όριο της ΑΟΖ της Κύπρου. Οι χάρτες δόθηκαν και στην ελληνική πολιτική ηγεσία, περιγράφοντας την πορεία που θα έχει ο αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου που θα παράγεται στο κοίτασμα Λεβιάθαν από την αμερικανική εταιρεία Νoble Εnergy Ltd στην Ευρώπη μέσω υποθαλάσσιου αγωγού που θα περνά από την Ελλάδα.

Image

Για να πραγματοποιηθεί αυτό ο αγωγός αυτός θα πρέπει να διασχίζει την θαλάσσια περιοχή που σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο αποτελεί μέρος της ελληνικής ΑΟΖ και πιο συγκεκριμένα του τμήματος της ΑΟΖ που η Ελλάδα διαθέτει στην θαλάσσια περιοχή της Αν. Μεσογείου χάρις την ύπαρξη του Καστελορίζου, της Ρώ και της Μεγίστης.

Image

Επομένως με την πρόταση τους αυτοί, οι Ισραηλινοί με σαφή τρόπο αναγνωρίζουν την ελληνική ΑΟΖ στην περιοχή και δίνουν στην Ελλάδα ένα ακόμα διαπραγματευτικό χαρτί υποστήριξης των ελληνικών θέσεων για το συγκεκριμένο θέμα. Πρακτικά δημιουργείται ένα πολύ ισχυρό ενεργειακό μπλοκ Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ, με τις ΗΠΑ να βάζουν την ... εταιρεία εξόρυξης και εκμετάλλευσης!

Image

Το ζητούμενο πια δεν είναι αν η Ελλάδα έχει κοινά συμφέροντα με χώρες της ευρύτερης γεωγραφικής περιφέρειας αλλά πως θα μπορούσε η ελληνική κυβέρνηση να αξιοποιήσεις τις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας αφού στα τέλη Απριλίου οι Ισραηλινοί θα γνωρίζουν την ποσότητα του φυσικού αερίου στο κοίτασμα Λεβιάθαν και αν θα μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το κοίτασμα.

Συζήτηση για το θέμα είχαν χτές ο Έλληνας πρωθυπουργός με τον Ισραηλινό υπουργό Εξωτερικών Άβιγκτορ Λίμπερμαν.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ελικόπτερα του ΠΝ κυνηγούσαν επί 7 ώρες "άγνωστο" υποβρύχιο βόρεια της Κέας;

Υποβρύχιο αγνώστου ταυτότητος, το οποίο εικάζεται ότι ήταν ένα από τα δύο τουρκικά που επί τρεις ημέρες "κυκλοφορούν" βόρεια της Άνδρου και νότια της Σκύρου ( το ένα μάλλον είναι το 209/1200 S-352 TCG DOLUNAY) , "αναχαίτισαν" σήμερα τα ξημερώματα με συνδυασμένη επιχείρηση τέσσερα ελικόπτερα S-70, σύμφωνα με πληροφορίες του defencenet.gr από πηγές του ΓΕΝ, 5 μίλια βόρεια της Άνδρου. Το ΓΕΕΘΑ επιβεβαιώνει την ύπαρξη των τουρκικών υποβρυχίων στην περιοχή βόρεια της Άνδρου, αλλά δεν επιβεβαιώνει το συμβάν στην Κέα. Οι πηγές πάντως που μεταδίδουν την σχετική πληροφορία είναι έγκυρες, αλλά όπως προείπαμε δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση. Το κυνήγι του άγνωστου υποβρυχίου ξεκίνησε χθες το πρωί και διήρκεσε μέχρι το απόγευμα.

Πιο συγκεκριμένα δύο ελικόπτερα S-70 B-6 Aegean Hawk τα οποία βρίσκονταν σε αποστολή ρουτίνας συντήρησης επιχειρησιακής εκπαίδευσης εντόπισαν τυχαία με το ραντάρ τους το ίχνος του περισκοπίου αγνώστου υποβρυχίου.Όντως επιβεβαιώθηκε ότι χθες τις ίδιες ώρες πέταξαν δύο τέτοια ελικόπτερα σε ανάλογη αποστολή τις ίδιες ακριβώς ώρες που ανεφέρεται ότι έγινε το συμβάν σε αυτή την περιοχή.

Στη συνέχεια μόλις το υποβρύχιο αντελήφθη την παρουσία των ελληνικών ελικοπτέρων καταδύθηκε προσπαθώντας να διαφύγει από την περιοχή με αποτέλεσμα τα ελικόπτερα να ρίξουν το ποντιζόμενο σόναρ έτσι ώστε να συνεχίσουν την παρακολούθηση του στίγματος.

Το κυνηγητό αυτό συνεχίστηκε για αρκετή ώρα και στην περιοχή έσπευσαν τα δύο ιδίου τύπου ελικόπτερα επιφυλακής από την βάση στο Κοτρώνι για να αντικαταστήσουν τα δύο πρώτα που ήδη επιχειρούσαν. Η καταδίωξη συνεχίστηκε μέχρι τα χαράματα με συνολική διάρκεια τεσσάρων ωρών.

Το συγκεκριμένο γεγονός, αν όντως υπήρξε στην έκταση που αναφέρεται, κάθε άλλο παρά θεωρείται σύνηθες ενώ θα μπορούσε να θεωρηθεί ως επιθετική ενέργεια καθότι το υποβρύχιο βρισκόταν σε κατάδυση ενώ οι διεθνείς κανονισμοί προβλέπουν να είναι σε ανάδυση.

Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει αναγνωριστεί η εθνικότητα του υποβρυχίου.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Αλλάζουν τα δεδομένα και οι ισορροπίες ανάμεσα σε Αθήνα και Βερολίνο…

Ένα γενικότερο «παίγνιο» βρίσκεται σε εξέλιξη ανάμεσα σε Ελλάδα και Γερμανία, το οποίο περιλαμβάνει τις πολεμικές αποζημιώσεις, την Κύπρο και το ελληνικό χρέος…

Αρχικά, όπως ανακοινώθηκε χθες από την κυβέρνηση, κατατέθηκε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης (ΔΔΧ) αίτημα της Ελλάδας να παρέμβει στην δίκη μεταξύ Γερμανίας-Ιταλίας που εκκρεμεί ενώπιον του, με αντικείμενο να διαπιστωθεί από το ΔΔΧ η παραβίαση από την Ιταλία (τα ιταλικά δικαστήρια) της κατά το διεθνές δίκαιο υποχρέωσής της να αναγνωρίσει το προνόμιο της ετεροδικίας του Γερμανικού Δημοσίου, στις δίκες που αφορούν την εκτέλεση αποφάσεων που επιδικάζουν αποζημιώσεις σε θύματα των ναζιστικών θηριωδιών.



Με το αίτημα αυτό, η Ελλάδα ζητά από το Δικαστήριο να συμμετάσχει στη διαδικασία με σκοπό να εκθέσει στο Δικαστήριο τις θέσεις της για το ζήτημα της ετεροδικίας Κράτους κατά το Διεθνές Δίκαιο με σκοπό να δικαιωθούν τα θύματα της υπόθεσης του Διστόμου.



Πληρεξούσιος της Ελληνικής Κυβέρνησης ορίσθηκε ο καθηγητής και πρώην Γενικός Γραμματέας Ευρωπαϊκών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών (Φεβρουάριος 1996 - Μάιος 2000), Στέλιος Περράκης, το όνομα του οποίου ανακοινώθηκε ήδη στο Γραμματέα του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης. Το αίτημα της Ελλάδας θα εξετασθεί από το Δικαστήριο εντός του προσεχούς διαστήματος και, εφόσον κριθεί παραδεκτό, η Χώρα μας θα μπορέσει να εκθέσει τα ουσιαστικά επιχειρήματά της επί της εκκρεμούς αυτής δίκης.



Ο Στέλιος Περράκης είναι εγνωσμένου κύρους ακαδημαϊκός. Είναι καθηγητής Διεθνών και Ευρωπαϊκών Θεσμών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, κάτοχος έδρας J. Monnet ad personam «Δημοκρατία και Δικαιώματα του Ανθρώπου στην Ε.Ε.», Διευθυντής Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας και Κατάρτισης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Ανθρωπιστικής Δράσης, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Διεθνούς Δικαίου και Διεθνών Σχέσεων, καθώς επίσης έχει να επιδείξει πολλές άλλες δραστηριότητες.



Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τη χώρα μας, στην προσφυγή της η Γερμανία προβάλλει στο Διεθνές Δικαστήριο ότι παραβιάζεται η ετεροδικία που απολαύει το Γερμανικό Δημόσιο λόγω της εκτέλεσης στην Ιταλία της απόφασης του Πρωτοδικείου Λιβαδειάς με την οποία επιδικάζονται αποζημιώσεις στα θύματα της σφαγής του Διστόμου. Η Ελλάδα θα ασκήσει αίτημα παρέμβασης στη δίκη αυτή σύμφωνα με το άρθρο 62 του Καταστατικού του Διεθνούς Δικαστηρίου προβάλλοντας ότι έχει έννομο συμφέρον στην εκκρεμή δίκη το οποίο θίγεται από την απόφαση του Δικαστηρίου επί της υποθέσεως αυτής.



Στη βασική αυτή είδηση, η οποία γεννά το αυτόματο ερώτημα, για ποιο λόγο η χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια που βρισκόταν σε εξέλιξη η δικαστική προσφυγή για τα θύματα της σφαγής του Διστόμου, δεν είχε αναλάβει παρόμοια πρωτοβουλία συμπαράστασης και τι είναι αυτό που την κινητοποίησε σήμερα.



Μια πρώτη ερμηνεία μπορεί να αναζητηθεί στις πολιτικές ανάγκες του πρωθυπουργού στο εσωτερικό μέτωπο της χώρας. Όντας υπό ασφυκτική κοινωνική πίεση λόγω των διαρθρωτικών αλλαγών που έχουν οδηγήσει μεγάλο τμήμα των εργαζομένων στο δρόμο σε μαζικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, αλλά και τη δυσαρέσκεια – απογοήτευση του εκλογικού σώματος με τις μισθολογικές περικοπές, ο Γιώργος Παπανδρέου είναι λογικό να αναζητά κάποιες πολιτικές κινήσεις, υψηλής συμβολικής αξίας, με τις οποίες να μετριαστεί η αρνητική πολιτική δυναμική που έχει αναπτυχθεί για την κυβέρνηση.



Όσο πειστική και αν είναι η ανωτέρω συλλογιστική, είναι βέβαιο ότι δεν αποτελεί παρά μόνο τμήμα των δυνητικών κινήτρων, της ερμηνείας της απόφασης της Ελλάδας να παρέμβει στην υπόθεση στο ΔΔΧ. Πιο πειστική δείχνει η ερμηνεία που επικεντρώνει στην δημοσιοποιημένη όχληση της ελληνικής πλευράς για την αδιάλλακτη στάση που έχει τηρήσει η Γερμανία στο θέμα της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, η οποία από πολλές πηγές ερμηνεύεται ως μύχια επιθυμία εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη.



Με την ενέργειά της αυτή, η ελληνική κυβέρνηση ασκεί πραγματική πίεση στη γερμανική πλευρά. Οι Γερμανοί γνωρίζουν ότι στην υπόθεση των πολεμικών επανορθώσεων και του κατοχικού δανείου, η νομική τους θέση είναι ιδιαιτέρως δυσχερής, ιδιαίτερα σε μια διεθνή συγκυρία όπου τα περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η τιμωρία των ενόχων τέτοιων παραβιάσεων κάθε είδους, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, ενώ δείχνει να στηρίζεται από μεγάλα στρώματα πληθυσμού στα κράτη του Δυτικού κόσμου τουλάχιστον.



Η Γερμανία γνωρίζει ότι η υπόθεση του Διστόμου μπορεί αν αποδειχθεί μόνο η κορυφή του «παγόβουνου» και σύντομα να κληθεί η διεθνής Δικαιοσύνη να αποφανθεί περί του… εν υπνώσει αιτήματος της Ελλάδας για τις πολεμικές επανορθώσεις, ένα ποσό που σύμφωνα με τα εκτιμήσεις ανέρχεται στο 50% περίπου του ελληνικού δημοσίου χρέους! Αντιλαμβάνεται κανείς ότι στη σημερινή συγκυρία μια τέτοια δικαστική απόφαση θα «τσαλάκωνε» όχι μόνο το γερμανικό «πορτοφόλι», αλλά και την οικονομία της χώρας και τη γεωπολιτική της υπόσταση, προξενώντας κολοσσιαία βλάβη στα γερμανικά εθνικά συμφέροντα.



Είναι προφανές ότι η γερμανική πλευρά έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση όπως αποκαλύπτεται η νευρικότητα με τη οποία αντιμετωπίστηκε το η ελληνική κυβερνητική εμπλοκή στο ΔΔΧ. Έχει γίνει αντιληπτό ότι πρόκειται για μια γεωπολιτικής εμβέλειας κίνηση της ελληνικής πλευράς, η οποία στοχεύει να διαμηνύσει στη Γερμανία ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να οδεύσει ως «πρόβατο στη σφαγή» και να ανεχθεί για μεγάλο διάστημα τη γερμανική υπεροψία.



Όχι ότι οι αιτιάσεις της Γερμανίας για τη συμπεριφορά που επιδείκνυε επί δεκαετίες η Ελλάδα δεν έχουν βάση. Όταν όμως οι αιτιάσεις αυτές έχουν γίνει επί της ουσίας αποδεκτές και ο ελληνικός λαός επιδεικνύοντας μοναδικό φιλότιμο και αυτοκριτική επιχειρεί να διορθώσει τα λάθη του παρελθόντος– παρά τις όποιες αντιδράσεις, όλοι γνωρίζουν ότι οι συμπεριφορές του παρελθόντος δεν μπορούν να συνεχιστούν – αποδεχόμενος ουσιαστικά και με στωικότητα τις αιματηρές περικοπές, αποσπώντας τα συγχαρητήρια από πολλές πλευρές διεθνώς, δεν είναι δυνατόν να ανέχεται τον οποιοδήποτε ηγέτη να του κουνάει το δάχτυλο όπως… η δασκάλα στον άτακτο μαθητή, χωρίς να αντιδράσει με κάθε δυνατό τρόπο.



Στο σημείο αυτό προκύπτει η ενδιαφέρουσα αλλαγή στάσης της Γερμανίας στο Κυπριακό. Ναι μεν η ανακάλυψη σημαντικών αποθεμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου στην περιοχή δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την ηγέτιδα δύναμη της Ευρώπης, η αλλαγή στάσης φαίνεται όμως να έχει ευρύτερα κίνητρα. Η Άγκελα Μέρκελ φαίνεται να αντιλαμβάνεται σταδιακά ότι τα προβλήματα μεταξύ των κρατών αντιμετωπίζονται κυρίως με πολιτικούς, όχι με τεχνοκρατικούς όρους. Αυτός είναι και ο λόγος που η Ελλάδα δεν προχώρησε όλα αυτά τα χρόνια στη διεκδίκηση των αποζημιώσεων, για να μη διαταράξει τις ισορροπίες στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Την ίδια στιγμή η Γερμανία προωθούσε τα προϊόντα της στης χώρες του ευρωπαϊκού νότου, συσσωρεύοντας πλεονάσματα στον προϋπολογισμό της.



Το θερμότατο κλίμα ανάμεσα στον Κύπριο πρόεδρο Χριστόφια και τα Γερμανίδα καγκελάριο Μέρκελ, καθώς επίσης και η αυστηρότατη γλώσσα που χρησιμοποίησε εναντίον της Τουρκίας, η οποία κυριολεκτικά σοκαρίστηκε, πέραν της εξυπηρέτησης του γερμανικού συμφέροντος (και του ευρωπαϊκού, αφού στην περιοχή διαφαίνεται η δημιουργία της «οδού» εναλλακτικής – προς τη Ρωσία – ενεργειακής τροφοδοσίας της Ευρώπης), έχει και την έννοια της πολιτικής χειρονομίας προς την ελληνική πλευρά. Εν ολίγοις, το ζήτημα των διακρατικών σχέσεων Ελλάδας και Γερμανίας γίνεται πάλι βαθειά πολιτικό, και με αυτούς τους όρους οφείλει να αντιμετωπιστεί, για το καλό της ευρωζώνης, την επιβίωση της Ένωσης και του νομίσματός της, δηλαδή, σε τελική ανάλυση, της γεωπολιτικής υπόστασης της Ευρώπης.


ΠΗΓΗ

Οικο-λατρεία: Οι μυστικιστές μαλθουσιανοί

Από το βιβλίο του Murray Booktsin «Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟΥ», (βλ. Και ΕΔΩ)

Για τον Διαφωτισμό πριν από δύο αιώνες, η ανθρωπότητα συνιστούσε - τουλάχιστον δυνάμει - την ίδια τη φωνή της Φύσης και κατείχε μια ευγενή θέση στη φύση, στο μέτρο που η κοινωνία ήταν ορθολογική και ανθρώπινη. Σήμερα, αρχίζουμε να ακούμε ένα νέο μήνυμα. «Η ανθρώπινη φυλή μπορεί να εκλείψει», δηλώνει ο Ντέηβιντ Φόρμαν, «και εγώ τουλάχιστον δεν θα χύσω ούτε ένα δάκρυ». Όσο παράλογη και αν είναι ίσως η άποψη αυτή, δεν σπανίζει. Στην πραγματικότητα, υποβόσκει σε μεγάλο μέρος της σκέψης που διέπει τους οικομυστικιστές και τους οικοθεϊστές.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι όταν οι αρκούδες γκρίζλι εξισώνονται με τα ανθρώπινα όντα στο όνομα της βιοκεντρικότητας - και ασφαλώς δεν προσπαθώ να επιχειρηματολογήσω υπέρ της «εξολόθρευσης των αρκούδων» - γινόμαστε μάρτυρες όχι μιας μεγαλύτερης ευαισθησίας για τη ζωή εν γένει, αλλά μιας από-ευαισθητοποίησης του νου απέναντι στην ανθρώπινη οδύνη, συνείδηση, Προσωπικότητα και τη δυνατότητα των ανθρώπων να γνωρίζουν και να κατανοούν, κάτι που καμιά άλλη μορφή ζωής δεν μπορεί να προσεγγίσει. Σε μια περίοδο σαρωτικής αποπροσωποποίησης και ανορθολογισμού, η αξία της ανθρώπινης προσωπικότητας και της ανθρώπινης ορθολογικότητας παύει να είναι σημαντική.

Το δέος απέναντι στη φύση, ακόμα και ο σεβασμός απέναντι στη μη ανθρώπινη ζωή, δεν προσφέρει καμία εγγύηση ότι οι άνθρωποι θα συμπεριληφθούν στη σφαίρα ενός «προσανατολισμένου στη ζωή» μύθου, αντίθετα από ό,τι πιστεύει το σημερινό συνάφι των οικομυστικιστών και των οικοθεϊστών.

Πάνω σ’ αυτό, κλασικό παράδειγμα αποτελεί εκείνο που ο Ρομπέρ Α. Πουά αποκάλεσε «άδολη παραλλαγή του μυστικισμού» στο ναζιστικό κίνημα. Ο ναζισμός, αλίμονο, ήταν κάτι περισσότερο από άδολος. Ο Αγών μου, του Χίτλερ, κατέγραψε την αυστηρή, στην πραγματικότητα «κοσμική», άποψη «ότι αυτός ο πλανήτης κινήθηκε κάποτε εν μέσω του αιθέρα για εκατομμύρια χρόνια χωρίς ανθρώπινα όντα και ότι αυτό μπορεί να ξαναγίνει κάποια μέρα αν οι άνθρωποι ξεχάσουν ότι οφείλουν την ευγενέστερη ύπαρξή τους όχι στις ιδέες λίγων τρελών ιδεολόγων, αλλά στη γνώση και την αδυσώπητη εφαρμογή των αυστηρών και άτεγκτων νόμων της Φύσης».

Ο Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ, ο κατ’ εξοχήν ιδεολόγος του ναζισμού, επέκρινε τον ιουδαϊκό «δυισμό» και διακήρυξε έναν νεοπαγανιστικό πανθεϊσμό «για τη γεφύρωση του χάσματος ανάμεσα στο πνεύμα και την ύλη διαμέσου της θεοποίησης της φύσης», για να παραθέσω τη σύνοψη του Πουά. Αυτό το είδος φρασεολογίας μπορεί σήμερα να βρεθεί, σε ποικίλους βαθμούς, στα γραπτά των οικολόγων βάθους, των οικομυστικιστών και των οικοθεϊστών, οι οποίοι θα αποκήρυσσαν ασφαλώς κάθε συσχέτιση με τον ναζισμό και θα διακήρυτταν την αθωότητά τους αναφορικά με την προώθηση της πολιτισμικής κληρονομιάς που ενσαρκώνουν.

Ο Χάινριχ Χίμλερ, ο οποίος χρησιμοποίησε ολόκληρο τον μηχανισμό των SS σε μία κολοσσιαία επιχείρηση συστηματικής εξόντωσης εκατομμυρίων ανθρώπων, ασπαζόταν και με το παραπάνω αυτήν την άποψη. «Ο άνθρωπος», είπε, τον Ιούνιο του 1942, στους ηγέτες των SSστο Βερολίνο, στο αποκορύφωμα των ναζιστικών εκκαθαριστικών επιχειρήσεων, «δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο». Κατά ειρωνικό τρόπο, η ψυχρή του απόρριψη του ουμανισμού βρήκε το θερμό της αντίστοιχο στην παθιασμένη του αγάπη για τη ζωή των ζώων. Έτσι, ο Χίμλερ παραπονιόταν σε έναν κυνηγό, κάποιον Φέλιξ Κέρστεν: «Πώς μπορείτε να βρίσκετε ευχαρίστηση κύριε Κέρστεν, πυροβολώντας κρυμμένος δύστυχα πλάσματα που βόσκουν στην άκρη του δάσους αθώα, ανυπεράσπιστα και ανυποψίαστα; Είναι καθαρή δολοφονία. Η φύση είναι τόσο εκπληκτικά όμορφη και κάθε ζώο έχει δικαίωμα να ζήσει». Μία τέτοια ζέση για τα «δικαιώματα» των ζώων αποτελεί συχνά την άλλη όψη της μισανθρωπιάς. Πράγματι, το μίσος για την ανθρωπότητα έχει συχνά ενισχύσει την κολακεία για τα ζώα, όπως ακριβώς το μίσος για τον πολιτισμό έχει συχνά ενισχύσει τον υπερσυναισθηματικό «νατουραλισμό».

Επικαλέστηκα τον σκοτεινό κόσμο της υπερανθρώπινης «λατρείας των φυσικών φαινομένων» για να δείξω το επικίνδυνο έδαφος πάνω στο οποίο βαδίζουν πολλοίοικομυστικιστές, οικοθεϊστές και οικολόγοι βάθους, καθώς επίσης και τους κινδύνους που συνεπάγεται η απο-ευαισθητοποίηση ενός ήδη «συρρικνωμένου» κοινού, για να χρησιμοποιήσω τον όρο του Κρίστοφερ Λας. Όπως υποδηλώνουν οι πρόσφατες καταγγελίες του Έντουαρντ Άμπυγια τη «γενετική κατωτερότητα» των λατίνων και, ακόμη, για τις «εβραϊκές δεισιδαιμονίες», όλοι αυτοί δεν είναι απρόσβλητοι από αυτό καθεαυτό το επικίνδυνο παρασκεύασμα. Το παρασκεύασμα αυτό γίνεται εξαιρετικά εκρηκτικό όταν αναμειγνύεται με έναν μυστικισμό που αντικαθιστά τη λανθάνουσα δυνατότητα της ανθρωπότητας ως ορθολογικής φωνής της φύσης, με μια πανταχού δεσπόζουσα «Γαία», με έναν οικοθεϊσμό που αρνείται στους ανθρώπους την ιδιαίτερη θέση τους στη φύση.

Ο σεβασμός απέναντι στη φύση δεν αποτελεί εγγύηση ότι ο πιστός θα σεβαστεί τον κόσμο της ζωής εν γένει και ο σεβασμός απέναντι στη μη ανθρώπινη ζωή δεν αποτελεί εγγύηση ότι η ανθρώπινη ζωή θα τύχει του σεβασμού που της αξίζει. Αυτό αληθεύει ιδιαίτερα όταν ο σεβασμός βασίζεται στη θεοποίηση - και σε έναν ράθυμο σεβασμό - οποιουδήποτε είδους, κυρίως όταν μετατρέπεται σε υποκατάστατο της κοινωνικής κριτικής και της κοινωνικής δράσης.

Σχ. ΚΟ: Μαλθουσιανοί λέγονται όσοι πρεσβεύουν τον Μαλθουσιανισμό. Μαλθουσιανισμός: Δόγμα το οποίο στηρίζεται στο έργο του Άγγλου οικονομολόγου Malthus, ο οποίος διατύπωσε το «νόμο του πληθυσμού», υποστηρίζοντας τον περιορισμό των γεννήσεων ως μέσο για την αποφυγή της πενίας, αλλά επίσης και ως εμπόδιο για τον υπερπληθυσμό του πλανήτη. Η ισορροπία ανάμεσα στον πληθυσμό και τα αποθέματα τροφίμων μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω πολέμων, λιμών και επιδημιών, υποστήριζε ουσιαστικά ο Μάλθους. Ο νόμος του Μάλθους ονομάστηκε και «κοινωνικός δαρβινισμός».

* Ο Μάρεϋ Μπούκτσιν (Murray Bookchin) (14 Ιανουαρίου 1921 - 30 Ιουλίου 2006) ήταν Αμερικανός ελευθεριακός σοσιαλιστής θεωρητικός και συγγραφέας, οι ιδέες του οποίου κινούνται στον χώρο του αναρχισμού. Είναι γνωστός κυρίως ως ο εμπνευστής της προσέγγισης της κοινωνικής οικολογίας.

ΠΗΓΗ

Το Πράσινο Κίνημα είναι μία ψεύτικη θρησκεία, λένε χριστιανοί ηγέτες

Συντηρητικοί εμπειρογνώμονες πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες συνεργάστηκαν για να καταδικάσουν το ριζοσπαστικό περιβαλλοντικό κίνημα, σε μια σειρά από 12 βίντεο.

Η σειρά, που ονομάζεται «Αντιστεκόμενοι στο Πράσινο Δράκο» (Resisting the Green Dragon) παρουσιάζει μία κριτική του πράσινου κινήματος το οποίο οι θρησκευτικοί ηγέτες υποστηρίζουν είναι μια ψεύτικη θρησκεία που θέτει η φύση πάνω από τους ανθρώπους.

«Οι περιβαλλοντιστές έχουν μια μακρά ιστορία πίστης και προώθησης μύθων και υπερβολών», λέει ο Richard Land τουSouthern Baptist Convention's Ethics and Religious LibertyCommission στο βίντεο.

Ένας τέτοιος μύθος που αναφέρουν οι ομιλητές στο βίντεο είναι η έννοια ότι οι άνθρωποι είναι εκείνοι που προκαλούν την υπερθέρμανση του πλανήτη. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της ‘The Cornwall Alliance’, Δρ Ε. Calvin Beisner, οι οικολόγοι χρησιμοποιούν αυτή την θεωρία για να προωθήσουν τον έλεγχο του πληθυσμού ως μέσο για την σωτηρία του πλανήτη.

«Οι περισσότεροι ο περιβαλλοντιστές θέλουν να μειώσουν σημαντικά τον ανθρώπινο πληθυσμό, και αυτός ο λόγος που το πράσινο κίνημα και τα κινήματα για τον έλεγχο και την μείωση του πληθυσμού πάνε χέρι-χέρι», λέει ο Beisner στο βίντεο.

Παραγωγός της σειράς είναι η οργάνωση ‘The CornwallAlliance’ (‘Η Συμμαχία της Κορνουάλης’). Η ‘Συμμαχία’ είναι μια επιστημονική και θρησκευτική συμμαχία που υποστηρίζει ένα σκοπό για την διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος ο οποίος βασίζεται στην εντολή του Θεού στη Γένεση να προσέχει (ο Αδάμ) το κήπο.

Ο Δρ James Tonkowich της Συμμαχίας δηλώνει στο promo, ότι οι θρησκευτικοί ηγέτες δεν δαιμονοποιούν τις προσπάθειες που γίνονται για τη φροντίδα της γης.

«Η φροντίδα της γης ακούγεται σαν μια καλή ιδέα γιατί είναι μια καλή ιδέα. Αυτό που οι περισσότεροι Χριστιανοί δεν καταλαβαίνουν είναι ότι η οικολογία είναι μια ολόκληρη κοσμοθεωρία που προσφέρει τα δικά της θεία δόγματα της δημιουργίας, της ανθρώπινης φύσης, της αμαρτίας και της λύτρωσης», υποστηρίζει.

Η σειρά, επομένως, είναι μια προσπάθεια να αποκαλυφθεί τα πραγματικά κίνητρα του περιβαλλοντικού κινήματος.

"Νομίζω ότι το να αντιτάξουμε το φόβο είναι απλά ένας τρόπος απόκτησης δύναμης. Όποιος ελέγχει τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς ελέγχει την οικονομία, ελέγχει τον πληθυσμό», λέει ο Tonkowich.

ΠΗΓΗ

Έγγραφο – βόμβα για Σημίτη και Πάγκαλο

Το newsbomb.gr παρουσιάζει ένα συγκλονιστικό σε σημασία αυστηρά απόρρητο μήνυμα του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ προς την αμερικανική πρεσβεία των Αθηνών, που αποκαλύπτει τη μυστική διπλωματία της κυβέρνησης Σημίτη για την εξυπηρέτηση στόχων της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η πλήρης μετάφραση του απόρρητου αυτού εγγράφου έχει ως εξής:

«ΕΓΓΡΑΦΟ Ε14
26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1996 ΩΡΑ 02:29

ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΑΘΗΝΑΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΑΓΚΥΡΑΣ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΘΕΜΑ: Οι συναντήσεις του υπουργού στις 10/4 με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κ.Σημίτη

Στις 10 Απριλίου ο υπουργός Εξωτερικών συναντήθηκε με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Σημίτη για να επανεξετάσουν ένα μεγάλο αριθμό ζητημάτων εξωτερικής πολιτικής.

Επικεντρώθηκαν στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, τα Βαλκάνια και την Κύπρο.

Ο Σημίτης προήγαγε μια προσέγγιση βήμα προς βήμα, ώστε να καταρριφθεί το ελληνοτουρκικό αδιέξοδο.

Την αντιπροσωπεία του Σημίτη αποτελούσαν ο υπουργός Εξωτερικών Θ.Πάγκαλος και ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Γ.Παπαντωνίου. Ο υπουργός των ΗΠΑ συνοδευόταν από το σύμβουλο Εθνικής Ασφάλειας Λέικ, τον υπηρεσιακό Γενικό Γραμματέα της Ευρώπης Κορνμπλουμ, τον ειδικό απεσταλμένο για την Κύπρο Μπιτλ και άλλους.

Ελληνοτουρκικές σχέσεις

Ο πρωθυπουργός Σημίτης τόνισε πως η Ελλάδα υποστήριξε την τελωνειακή σύνδεση της Τουρκίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση συμπεριλαμβανομένου του οικονομικού πακέτου για τους Τούρκους.

Ο Λέικ ρώτησε αν οι Έλληνες μπορούσαν να προσφέρουν κάτι ώστε να το μεταφέρουμε στην τουρκική κυβέρνηση για να βοηθήσει στην τακτική προσέγγιση βήμα – προς βήμα. Αν για παράδειγμα υπήρχε πρόοδος σε μια δήλωση τότε οι υπουργοί Εξωτερικών θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν ως βάση για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο. Ο Λέικ ρώτησε επιπλέον αν θα ήταν δυνατόν να γίνει κάποια δήλωση η οποία κατά βάση στο μέλλον θα μπορούσε να ορίσει όλα τα ζητήματα.

Ο υπουργός σημείωσε ότι υπήρχε και ζήτημα ισορροπίας. Απαιτούνταν αρκετά ζητήματα τα οποία θα μπορούσαν να γίνουν αντικείμενα συναλλαγής.


ΠΗΓΗ

Κύπρος: γεωτρήσεις για φυσικό αέριο τον Οκτώβριο

«Αν επισπευθούν οι διαδικασίες, τον ερχόμενο Οκτώβριο θα μπορέσουν ναξεκινήσουν γεωτρήσεις για φυσικό αέριο από την αμερικανική εταιρεία Noble στο οικόπεδο 12 στην κυπριακή ΑΟΖ», υποστήριξε στην εφημερίδα «Πολίτης», ο διευθυντής Ενέργειας του υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας της Κύπρου, Σόλων Κασίνης.

«Το κοίτασμα αυτό συγκρίνεται ευνοϊκά με το αέριο, που εντοπίστηκε στην περιοχή Ταμάρ του Ισραήλ και η αξιοποίησή του πρέπει να τεθεί ως προτεραιότητα», δήλωσε ο κ. Κασίνης και διευκρίνισε ότι δεν κατατέθηκε συγκεκριμένη πρόταση από ισραηλινής πλευράς για προμήθεια φυσικού αερίου στην Κύπρο (με συγκεκριμένες ποσότητες και τιμές), αλλά ότι ισραηλινές εταιρείες εξέφρασαν ενδιαφέρον για συνεργασία.

Για το ίδιο ζήτημα ο πρέσβης του Ισραήλ στην Κύπρο κ. Χαράρι δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΙΓΜΑ ότι δεν υπήρξε συγκεκριμένη πρόταση από τους Ισραηλινούς.


ΠΗΓΗ

Είναι θέμα χρόνου να ξεσπάσουν κινήματα ανυπακοής σε όλη τη χώρα, από άρνηση πληρωμών μέχρι…

από σχόλιο του tsilivithras σε άρθρο του antinews με αφορμή το συμβάν με τον κ. Γκλέτσο στα διόδια.

“Ποια κυβέρνηση θα ήθελε να δημιουργηθεί αύριο ένα κίνημα που δεν πληρώνει τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τους φόρους, τα εισιτήρια στα λεωφορεία κ.λπ. Τότε δε θα υπήρχε κράτος ευνομίας αλλά κράτος τζαμπατζήδων.”

Αν δεν ήθελε να τα δει (γιατί ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ, αυτό είναι σίγουρο) τότε να μην τα προκαλούσε φίλε..!! Γιατί τόσα χρόνια ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ.

Προκαλεί επανειλλημένα τον νοικοκύρη και τον έντιμο και προβάλει την καφρίλα, την αλαζονία, την έπαρση και τον σταρχιδισμό.

Προκαλεί επανειλλημένα όταν προωθεί τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα και καλύπτει όλους τους “δικούς της” που πιάνονται με το χέρι στο μέλι.

Προκαλεί όταν αντίθετα σε κάθε αίσθηση δικαίου και Εθνικής εντιμότητας υποχωρεί σε θέματα τεράστιας εθνικής σημασίας προσβάλοντας και ταπεινώνοντας έναν λαό με τρισχιλιόχρονη γραπτή ιστορία.

Προκαλεί όταν είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΗ να προστατεύσει την περιουσία και ΤΗΝ ΖΩΗ των πολιτών από κάθε είδους ηθική η φυσική απειλή.

Προκαλεί όταν επανειλλημένα αδιαφορεί ΠΑΝΤΕΛΩΣ για την ανάπτυξη και την ευημερία μέσω ΑΥΤΑΡΚΕΙΑΣ και μεσολαβεί ώστε οι διεθνείς “εταίροι” να γεμίζουν τις τσέπες τους με τα λεφτά του Έλληνα.

Ναι με τα λεφτά του Έλληνα γίνονται μάγκες οι “προμηθευτές” και οι ΑΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΑΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ σημαίνει άνθρωποι που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ. Δεν πιστεύουν στην εργασία παρά μόνο στην “κονόμα”.

Οι φόροι του κράτους είναι λεφτά ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ και ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Δεν τα βγαλε αυτά τα λεφτά το κράτος και ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ. Είναι λεφτά που τα δούλεψε ο πολίτης και συναινεί μέσω κοινωνικού συμβολαίου να πληρώνει ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ και να προστατεύονται τα συμφέροντα του τόπου του.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν γίνεται. Οπότε γιατί να συνεχίσει να πληρώνει ο πολίτης;;; Σε ποια υπηρεσία ιδιωτική θα πλήρωνες για κάτι που ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ;; Σε ποιο σουρεαλιστικό παράλληλο σύμπαν ο πολίτης “πρέπει” να συνεχίσει να πληρώνει ΟΛΟΕΝΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ενώ όχι απλά ΔΕΝ ΕΥΗΜΕΡΕΙ αλλά αρχίζει να κινδυνεύει πλέον;;;

Κράτος τζαμπατζήδων;;;Φυσικά και είμαστε.
ΚΡΑΤΟΣ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ!!!!
Κράτος ευνομίας;;;

Η ευνομία πήγε περίπατο την ώρα που οι πολιτικοί υπογράφουν δάνεια και συμβάσεις ΜΕ ΜΙΖΑ-ΚΟΝΟΜΑ, όταν δλδ το ατομικό συμφέρον μπαίνει προτεραιότητα πάνω απ΄το συμφέρον της κοινωνίας.

Τι ακριβώς υπερασπίζεσαι ρε φίλε;;
Το θεαθήναι;;
Τον κοινωνικό καθωσπρεπισμό;;;

“Το να φτιάχνουν οι ιδιώτες τους δρόμους και να πληρώνουμε διόδια δεν είναι κακό αφού το κράτος αδυνατεί να προσφέρει δωρεάν τη μετακίνηση των πολιτών του”

Όταν θα με πείσει κάποιος ότι το κράτος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να προσφέρει δωρεάν μετακίνηση τότε μπορεί και πιστέψω στο “καλό” που υπερασπίζεσαι. Μέχρι τότε όμως ο λαός θα πιστεύει ακράδαντα ότι το κράτος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να εξυπηρετήσει τον πολίτη.Προτιμά να εξυπηρετήσει τον εργολάβο και την τσέπη του.

Και η “δωρεάν” μετακίνηση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ γιατί φορολογούμαστε γι αυτήν.

Οι φόροι μας που ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ πηγαίνουν στην αποπληρωμή δανείων κρυφών και μίζες. μεσιτείες και αποπληρωμές κάθε λογής “συμβούλων” και λοιπών διεθνών αποικιοκρατών. Το πολιτικό σύστημα (και όχι μόνο η εκάστοτε κυβέρνηση) έχει χάσει την ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ στα μάτια του πολίτη. Ο πολίτης βλέπει πλέον το πολιτικό σύστημα ως κάτι ΕΧΘΡΙΚΟ απέναντί του.

Είναι θέμα χρόνου να ξεσπάσουν κινήματα Α-Ν-Υ-Π-Α-Κ-Ο-Η-Σ σε όλη τη χώρα…από άρνηση πληρωμών μέχρι επιθετικά κινήματα πολιτών.

Αν δεν τους αρέσει ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ.
Θερίζουν ότι έσπειραν.

tsilivithras

ΥΓ.

Προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί για τον Γκλέτσο. Αν το κανε από μλκ πρόβλημά του. Αν το κανε από πρόθεση “καπελώματος” λυπάμαι αλλά είναι ανόητος όποιος πιστεύει ότι μπορεί να καπελώσει τα νέα κινήματα ανοργάνωτων και ατίθασων πολιτών-νοικοκυραίων.

Η πίεση των πολιτών πρέπει να ναι συνεχής και αμείλικτη απέναντι στο κράτος-απατεώνα που υπογράφει συμβάσεις τραγικές και μεταφέρει το κόστος στον πολίτη απειλώντας τον κι από πάνω ότι θα νομοθετήσει εναντίον του αν συνεχίσει να μην υπακούει…!!!

ΠΗΓΗ

Η Νέα Βιολογική Κρητική Ασπιρίνη.

Ένα νέο λαμπρό επίτευγμα στον τομέα της φαρμακευτικής, παρουσιάστηκε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Πρόκειται για τη βιολογική ασπιρίνη Κρήτης, ένα νέο είδος ασπιρίνης που θα ανατρέψει όλα όσα γνωρίζαμε έως τώρα για την προστασία μας από τη γρίπη.

Το νέο αυτό φάρμακο που παρασκεύασε ομάδα καθηγητών του Πανεπιστημίου Κρήτης, με εμπνευστές τους καθηγητές ιατρικής Χρήστο Λιονή, Ηλία Καστανά και τον καθηγητή βιολογίας Στέργιο Πυρίντσο, αναμένεται να πάρει εντός του έτους την έγκριση του ΕΟΦ. Για την παρασκευή του φαρμάκου συνεργάστηκαν επίσης η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ρεθύμνου και η φαρμακοβιομηχανία Gallenica.

Πρόκειται για κάψουλες που συνδυάζουν την απόλυτη αξιοποίηση των κρητικών βοτάνων, με τις αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η σύγχρονη φαρμακευτική επιστήμη.

Τα συστατικά του είναι απόλυτα φυσικά και το νέο φάρμακο, από τη στιγμή που θα εγκριθεί από τον ΕΟΦ αναμένεται να βγει από τα σύνορα της χώρας και να πιστοποιηθεί τόσο από τις ευρωπαϊκές αρχές όσο και από το την αμερικάνικη FDA.

Η νέα βιολογική κρητική ασπιρίνη περιέχει τρία κρητικά βότανα διαλυμένα στο λάδι, οι φαρμακευτικές ιδιότητες των οποίων είναι γνωστές από την αρχαιότητα, ιδιότητες που ακόμα και σήμερα θεωρούνται ευεργετικές για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Τα τρία αυτά βότανα παραμένουν το επτασφράγιστο μυστικό της ομάδας των επιστημόνων, καθώς το φάρμακο αυτό αποτελεί παγκόσμια πατέντα. Σκοπός των επιστημόνων δεν είναι η αντικατάσταση της παραδοσιακής ασπιρίνης, αλλά η προώθηση στη αγορά, ενός φυσικού φαρμάκου από την κρητική γη.

Τα υλικά από τα οποία αποτελείται κάθε κάψουλα δεν έχουν μέχρι στιγμής παρουσιάσει επιπτώσεις στην υγεία και η δοσολογία που θα συστήνεται 2-3 την ημέρα.

Οι ιδιότητες της κρητικής ασπιρίνης είναι: Προστατεύει από λοιμώξεις του αναπνευστικού, ανακουφίζει από το κρυολόγημα, καταπολεμά την κοινή γρίπη, ρίχνει τον πυρετό και έχει αναλγητικές ιδιότητες.

Η τιμή του φαρμάκου σύμφωνα με τον όρο που έχει βάλει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ρεθύμνου, δεν πρόκειται να ξεπεράσει το 1 ευρώ.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικό κίνητρο για την παρασκευή του φαρμάκου αποτελεί η αναπτυξιακή κατεύθυνση του Α.Σ.Ρ. αφού από τη στιγμή που το φάρμακο μπει στην παραγωγή μέρος της σοδειάς θα προορίζεται για την παρασκευή της κάψουλας.

credits newdimensioncosmos & rethemnonews.gr

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΣΤΑ ΜΙNTIA!

Σύμφωνα με… τραπεζικές πληροφορίες, τέσσερις ημερήσιες εφημερίδες ετοιμάζονται για…λουκέτο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ακολουθούν ….τηλεοπτικοί σταθμοί!
Για ραδιόφωνα δεν έμαθα ακόμη, αλλά νομίζω ότι κι εκεί τα πράγματα είναι χάλια.
Οι διαφημίσεις έπεσαν δραματικά από τον ιδιωτικό τομέα και φυσικά το κράτος ‘δεν έχει σάλιο’ για να χρησιμοποιήσω και την αγαπημένη φράση του γίγαντα της ελληνικής πολιτικής διανόησης Αντρέα
Λοβέρδου.
Τα χειρότερα έρχονται. Τα κεφάλια μέσα λοιπόν απελπισμένοι γυμνοσάλιαγκες της μιντιοκρατίας...
Ο τρόμος της προπαγάνδας του ΔΝΤ θα λιγοστεύει επικίνδυνα για σας και θα έρθει σε λίγο η ευλογημένη εκείνη ημέρα, όπου ο αστός δεν θα έχει να αγοράσει εφημερίδα από το περίπτερο της γειτονιάς του και η τηλεόραση θα παίζει καθημερινά τις επαναλήψεις από το… ‘θέατρο της Δευτέρας’.
Και τότε άθλια ερπετά, ο αστός θα αρχίσει να σκέφτεται!
Και θ ανακαλύψει τον μίτο της Αριάνδης, κάπου μέσα στον σκοτεινό σωλήνα του γερασμένου ορθού σας...

"Mάστιγα" της ανθρωπότητας οι τούρκοι σε σχολικά βιβλία... 27 χωρών!

Του Νίκου Χειλαδάκη Δημοσιογράφου - Συγγραφέα - Τουρκολόγου.
Την ίδια περίοδο που εδώ στην Ελλάδα κάποιοι «εθελότυφλοι» και «ραγιαδόφρονες» επιμένουν να επιβάλουν στα σχολικά μας βιβλία...
μια εξωραϊσμένη και εξωπραγματική εικόνα για την παρουσία των Τούρκων στην ελληνική ιστορία, την ίδια περίοδο που τα ελληνικά μεγάλα κανάλια προβάλουν με μανία κάποια εξωπραγματικά τουρκικά σήριαλ καλλιεργώντας στο ελληνικό κοινό μια απατηλή εικόνα για την σύγχρονη Τουρκία, στην ιδία την Τουρκία προκάλεσε σοκ η δημοσίευση μιας αποκαλυπτικότατης έρευνας του ίδιου του τουρκικού Γενικού Επιτελείου σχετικά με την εικόνα που έχουν για τους Τούρκους, πολίτες άλλων χωρών.




Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα αυτή, σε 27 χώρες η εικόνα της Τουρκίας και των Τούρκων, όπως παρουσιάζεται στα σχολικά βιβλία της ιστορίας, είναι το λιγότερο θα έλεγε κανείς αρνητική και φτάνει μέχρι του σημείου να χαρακτηριστούν σαν η χειρότερη μάστιγα της ανθρωπότητας. « Στρατός του διαβόλου», «Απατεώνες», «Ύπουλοι», «Κηφήνες», «Παράσιτα», «Βιαστές», «Εισβολείς», «Αρπάγες», «Πλιατσικολόγοι», «Βάρβαροι του Αττίλα», «Τύραννοι», είναι...
λίγα από τα χαρακτηριστικά επίθετα με τα οποία «κοσμείται» η λέξη Τούρκος. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια σειρά χωρών από την Μέση Ανατολή μέχρι την Φιλανδία, οι Τούρκοι κατέχουν το ρεκόρ των αρνητικών χαρακτηρισμών σε σημείο να παρομοιάζονται με την μεγαλύτερη συμφορά για τους λαούς των χωρών αυτών. Το εντυπωσιακό δε είναι ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί εμφανίζονται σε σχολικά βιβλία ακόμα και μουσουλμανικών χωρών, ακόμα και χωρών που σήμερα συνδέονται με φιλικές και συμμαχικές σχέσεις με την Τουρκία.

Συγκεκριμένα στην Αλβανία, στην όγδοη τάξη της στοιχειώδης εκπαίδευσης αναφέρετε ότι από όπου πέρασαν οι Τουρκοι έπεσε μαύρη σκλαβιά, οι μάνες βιαστήκαν, οι άντρες πουλήθηκαν σαν δούλοι και σκλάβοι. Στην Βοσνία Ερζεγοβίνη, στην εβδόμη τάξη της στοιχειώδης εκπαίδευσης οι Τούρκοι χαρακτηρίζονται σαν κλεφτές, βιαστές, ληστές, και παράσιτα και προστίθεται πως εξ αιτίας της σκλαβιάς στους Τούρκους οι λαοί των σκλαβωμένων χωρών υπέστησαν μεγάλη καθυστέρηση στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη και έμειναν πολύ πίσω σε σύγκριση με τους άλλους λαούς της Ευρώπης. Στα Σκόπια, στην πρώτη τάξη του Λυκείου αναφέρετε πως οι Τούρκοι βασάνιζαν, κρέμαγαν τους αγωνιστές του λαού, τους κάρφωναν πάνω σε πασσάλους, τους έγδερναν με τον χειρότερο τρόπο.

Αλλά και εκτός των Βαλκανίων υπάρχουν επίσης πολύ επικριτικές αναφορές για το πέρασμα των Τούρκων. Έτσι στην Ουκρανία, στην εβδόμη τάξη της στοιχειώδους εκπαίδευσης αναφέρετε ότι ο Χασάν πασάς μετά την εξέγερση της Κριμαίας έφερε στην Πόλη τριακοσίους σκλάβους που τους πούλησε στο σκλαβοπάζαρο. Εκεί χωρίστηκε η μάνα από το παιδί της και ο γιος από τον πατέρα, μέσα από ένα ανεπανάληπτο θρήνο των δύστυχων σκλάβων. Είναι γνωστή βέβαια η θέση της Αρμενίας όπου στα σχολικά της βιβλία καυτηριάζεται με πολύ έντονο τρόπο όλη η ιστορική διαδρομή των Τούρκων και φυσικά δίνετε μεγάλη έμφαση στην γενοκτονία που έγινε σε βάρος του αρμενικού λαού.

Επίσης στα σχολικά βιβλία της Γερμανίας αναφέρετε με έντονα επικριτικό για τους Τούρκους ύφος η καταπίεση των Κούρδων, ενώ η ίδια η Τουρκία χαρακτηρίζετε σαν ένα ακραίο εθνικιστικό κράτος και ότι ο τουρκικός στρατός είναι στρατός βασανιστηρίων. Τέλος στα σχολικά βιβλία της μακρινής Φιλανδίας υπάρχουν και εκεί άκρως υποτιμητικές για τους Τούρκους αναφορές. Συγκεκριμένα αναφέρετε ότι στην Τουρκία απαγορεύετε η χρήση της μητρικής γλώσσας για τους Κούρδους, ότι γίνονται βασανιστήρια σε άτομα των μειονοτήτων και ότι από το 1984 το ΡΚΚ, που χαρακτηρίζετε σαν απελευθερωτικό κίνημα, έχει αρχίσει ένοπλο αγώνα κατά της τουρκικής καταπίεσης. Οι έντονα επικριτικές για την Τουρκία και τους Τούρκους αναφορές σε βιβλία της σχολικής εκπαίδευσης επεκτείνονται και σε άλλες χώρες όπως η Ιταλία, Γαλλία, Ρωσία, ακόμα και στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί στην ίδια την Τουρκία, στην γειτονική Συρία έχουν καταγραφεί 92, (οι περισσότερες), επικριτικές αναφορές για το πέρασμα των Οθωμανών και των Τούρκων από την χώρα τους, στην Κυπριακή Δημοκρατία 65, στην Βουλγαρία 50 και 43 στην Βοσνία Ερζεγοβίνη.

Ένα άλλο μεγάλο πολιτικό-ηθικό σοκ που υπέστησαν πρόσφατα οι Τούρκοι είναι με την τελευταία κυβερνητική αλλαγή της Βουλγαρίας. Ο νέος πρωθυπουργός της Βουλγαρίας, Μπόικο Μπορίσοφ, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ίδιου του τουρκικού τύπου, δήλωσε επίσημα πως η Βουλγαρία θα διεκδικήσει αναγνώριση της γενοκτονίας που υπέστησαν οι Βούλγαροι στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα από τους Τούρκους, με τις σφαγές που έγιναν τότε σε πολλές βουλγαρικές επαρχίες. Σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες που έφταναν από την Σόφια, ο Βούλγαρος πρωθυπουργός φέρονταν να είχε δηλώσει στον Βούλγαρο δημοσιογράφο, Γεώργκι Κοριτάρωφ, πως η Βουλγαρία έχει το δικαίωμα της απαίτησης της ιστορικής δικαίωσης.

Πρόσθεσε δε ότι σύντομα θα φέρει στο βουλγαρικό κοινοβούλιο ψήφισμα με το οποίο θα οριστεί ημέρα επετείου της βουλγαρικής γενοκτονίας που υπέστη ο βουλγαρικός λαός από τους Τούρκους τον δέκατο ένατο αιώνα. Η δήλωση αυτή τάραξε τα τουρκικά ΜΜΕ, ενώ πολλοί την Άγκυρα τόνιζαν ότι αυτό γίνεται κατόπιν πιέσεων του γνωστού ακροδεξιού βουλγαρικού κόμματος, ΑΤΑΚΑ, που βρήκε ενισχυμένο από τις τελευταίες εκλογές και φέρετε να στηρίζει την νέα κεντροδεξιά βουλγαρική κυβέρνηση του Μπόικο Μπορίσωφ. Το ΑΤΑΚΑ και στο παρελθόν είχε καταφερθεί έντονα κατά της Τουρκίας και την είχε κατηγορήσει ότι υποκινεί την τουρκόφωνη μουσουλμανική μειονότητα της Βουλγαρίας για να εξυπηρετήσει τα τουρκικά συμφέροντα στην περιοχή. Μάλιστα τις παραμονές των εκλογών είχε διοργανώσει μεγάλες διαδηλώσεις στα σύνορα Τουρκίας Βουλγαρίας, με έντονα αντιτουρκικό χαρακτήρα προσπαθώντας να εμποδίσει τα καραβάνια των τουρκόφωνων ψηφοφόρων που έρχονταν οργανωμένοι από την Τουρκία όπου μένουν τα τελευταία χρόνια, για να ψηφήσουν στις τελευταίες βουλγαρικές εκλογές.

Να σημειωθεί ότι το ΑΤΑΚΑ έχει πρωτοστατήσει στο παρελθόν στο βουλγαρικό κοινοβούλιο για την αναγνώριση της αρμενικής γενοκτονίας και μάλιστα το 2006 είχε φέρει σχετικό νομοσχέδιο στην βουλγαρική βουλή αλλά τελικά το νομοσχέδιο είχε απορριφθεί κατόπιν έντονων αντιδράσεων της Τουρκίας, αλλά και των εκπροσώπων της τουρκόφωνης μειονότητας στην βουλγαρική βουλή.

Αλλά και στην ίδια την Τουρκία τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί μια νέα συζήτηση γύρω από τον ορισμό του Τούρκου και τον ιστορικό του ρόλο που αντιδιαστέλλεται από αυτό των Οθωμανών. Σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη του αμερικανικού πανεπιστημίου Στάνφορντ, που αναδημοσιεύτηκε και στην Τουρκία από τον Τούρκο ιστορικό ερευνητή, Μπεκίρ Οζγκέ, μόνο το 9% των σημερινών κατοίκων της Τουρκίας μπορούν να καυχηθούν ότι έχουν πραγματικά τουρκική καταγωγή από την κεντρική Ασία.

Η ταύτιση Τούρκων και Οθωμανών έγινε εδώ και 100 χρόνια περίπου και απετέλεσε στη συνέχεια το ιστορικό όπλο του Κεμάλ Ατατούρκ για να θεμελιώσει νέα τεχνητή εθνική συνείδηση στους κατοίκους της Μικράς Ασίας, που απέμειναν μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών, τις σφαγές των χριστιανών και την περίφημη εθνοκάθαρση. Όπως αναφέρεται λοιπόν, μέχρι το 1876, η λέξη Τούρκος δεν απαντούσε πουθενά στα επίσημα έγραφα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ο ίδιος ο Πορθητής αναφέρονταν σαν, «Ηγεμόνας των Ρωμιών», ενώ πολλοί ιστορικοί υποστηρίζουν ότι ήταν Έλληνας από μητέρα. Οι Οθωμανοί δεν μιλούσαν ποτέ τουρκικά και αυτό είναι γνωστό και σε πολλούς μελετητές και ιστορικούς της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Η οθωμανική γλώσσα είναι κυρίως μείγμα αραβικών, και περσικών. Ακόμα και η σημερινή τουρκική γλώσσα χρησιμοποιεί χιλιάδες αραβικές και περσικές λέξεις. Η γλώσσα που μιλούσαν στο οθωμανικό σαράι ήταν κατ' εξοχή τα περσικά, ενώ το αλφάβητο που χρησιμοποιούσαν ήταν το αραβικό και η περσική παραλλαγή του.

Αλλά το πιο εκπληκτικό ήταν πως οι διανοούμενοι της Οθωμανική αυτοκρατορίας, οι ποιητές και οι άνθρωποι του σουλτάνου, έδειχναν σε κάθε ευκαιρία τον αποτροπιασμό τους και την αποστροφή τους προς κάθε τι που εμφανίζονταν σαν… τουρκικό. Ο μεγάλος Οθωμανός ποιητής, Μπακί, της εποχής του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή, στο αποκορύφωμα της αυτοκρατορίας, είχε γράψει ένα έκπληκτο ποίημα για τους Τούρκους και έλεγε τα εξής χαρακτηριστικά : «Κανένα στέμμα δεν μπορεί να στέψει τον κάτοχο ένδειας και πενίας. Όποιος ανήκει στην τουρκιά, έχει αγύριστο κεφάλι. Ο Τούρκος στερείτε ικανότητας να ηγεμονεύσει». Ένας άλλος γνωστός Οθωμανός ποιητής, ο Νεφ, είχε πει, «Ο Θεός έχει στερήσει την πηγή της γνώσης από τους Τούρκους».

Ο Οθωμανός λόγιος, Χαφίζ Αχμέτ Τσελεμπί, είχε γράψει το 1499 αυτές τις πράγματι πολύ χαρακτηριστικές φράσεις, «Μην τύχει και λογιάσεις τον Τούρκο ως άνθρωπο. Αν κατά τύχη βρεθεί ζάχαρη σε χέρι Τούρκου, αυτή μετατρέπετε σε δηλητήριο. Μην θλίβεσαι καθώς αποκεφαλίζεις Τούρκο. Και πατέρας να’ ναι μην διστάσεις να σκοτώσεις τον Τούρκο». Οθωμανοί λόγιοι, όπως ο Ναιμά και ο Οθωμανός ιστορικός, Κεριμεντίν Μαχμούτ από το Άκσαράι, χαρακτήριζαν τους Τουρκογενείς σαν καθυστερημένους, πνευματικά βάρβαρους, θεομπαίχτες, αγύρτες, βρώμικους Χαρακτηριστικό είναι τα όσα αναφέρει ο Κεριμεντίν Μαχμούτ, «Τούρκοι, σκυλιά, λύκοι, κάνουν τον άγριο, αλλά όταν έρθει η στιγμή να αντιμετωπίσουν τον αντίπαλο το βάζουν στα πόδια». Στην Οθωμανική αυτοκρατορία μέχρι το 1912, όπως αναφέρει η μελέτη του αμερικανικού πανεπιστημίου, η λέξη Τούρκος και τουρκικός θεωρείτο σαν εχθρική προς την αυτοκρατορία. Ακόμα και στα επίσημα οθωμανικά έγραφα δεν γίνονταν καμία αναφορά για την τουρκικότητα της αυτοκρατορίας, αντίθετα σε όποια περίπτωση γίνονταν κάποια αναφορά, αυτή συνοδεύονταν πάντα με υποτιμητικές φράσεις.


http://epirus-ellas.blogspot.com