Παραίτηση κυβερνητικού αξιωματούχου σε θέση κλειδί;

Ο Παπανδρέου προσέτρεξε στο ΔΝΤ, επειδή οι Ρώσοι ετοίμαζαν πακέτο βοήθειας 50 δις;


"Επειδη θεωρω οτι δεν κρυβεις πραγματα,δεν εισαι διαπλεκομενος φιλε μου troktike ακου.Ειμαι κρατικος λειτουργος-αλλα συνηθως εμεις μιλουμε οταν μας διωχνουν απο τη θεση μας-και επειδη θελω να εχω τη συνηδειση μου ησυχη ως ενα βαθμα θα σου πω οτι η αποψη των περισσοτερων υπουργων και αλλων ειναι οτι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ....



παιζει ΚΑΘΑΡΑ και ΑΝΟΙΚΤΑ το παιχνιδι των ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ।βιαστηκε να προσφυγει στο μηχανισμο στηριξης της ΕΕ και ΔΝΤ επειδη στο τελος του μηνα θα ερχοταν προταση βοηθειας απο την ΡΩΣΙΑ υψους 50 δις ΕΥΡΩ με σταθερο επιτοκιο 4% για παντα και χωρις ανταλλαγματα.Επισης υπαρχει πακετο 60 δις απο την ΚΙΝΑ για επενδυσεις στην Ευρωπη και ενδιαφερον για εξαγοΡα του ΟΣΕ.Ελαβα μερος σε συζητησεις υψηλου επιπεδου και υπηρχε η διαπιστωση οτι με ορισμενες στοχευμενες κινησεις θα λυνοταν το οικονομικο προβλημα της ελλαδος,ομως η ισχυρη αντιδραση του ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και της ομαδας του δεν αφηνε περιθωρια,ηταν σιγουρη η αιτηση βοηθειας.εγω θεωρω προδοσια και εγκλημα την αποφαση και σε λιγες μερες η παραιτηση ! μου θα κανει θορυβο.Τωρα ειμαι ανωνυμος αναγνωστης.Πιστευω να το αναρτησεις,αν οχι να εισαι καλα και να με θυμηθεις σε λιγες μερες.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: