Πέιλιν: “Θα γίνω πρόεδρος με τη βοήθεια του Θεού”

Μπορεί να ηττήθηκε, αλλά δεν το βάζει κάτω. Ένα σημάδι από το Θεό περιμένει η Ρεπουμπλικανή πρώην υποψήφια για την αντιπροεδρία των ΗΠΑ Σάρα Πέιλιν, προκειμένου να διεκδικήσει και τον Λευκό Οίκο…

Σε συνέντευξή της στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News, η κυβερνήτης της Αλάσκα αρνήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα εάν προτίθεται να είναι υποψήφια για τις εκλογές του 2012, λέγοντας ότι πρόκειται για μια μακρινή ημερομηνία. «Δεν μπορώ να προβλέψω τι θα γίνει αύριο, πολλώ δε μάλλον τι θα συμβεί σε τέσσερα χρόνια» είπε χαρακτηριστικά.

Η Πέιλιν, ωστόσο, έσπευσε να υπογραμμίσει ότι αναμένει από τον Θεό «να της δείξει τον δρόμο» εάν θα πρέπει στο μέλλον να διεκδικήσει και τον Λευκό Οίκο. «Ξέρετε, η θρησκεία είναι κάτι πολύ σημαντικό στη ζωή μου. Και αυτό που πάντοτε κάνω είναι ν’ αφήνω τη ζωή μου στα χέρια του δημιουργού μου» τόνισε η 44χρονη, μητέρα πέντε παιδιών.

Και πρόσθεσε: «Λέω πάντοτε στον εαυτό μου: ‘εντάξει Θεέ μου, εάν κάπου υπάρχει μια ανοικτή πόρτα για εμένα, έτσι προσεύχομαι πάντοτε, λέω, μη με αφήσεις να χάσω αυτήν την ανοικτή πόρτα. Δείξε μου πού βρίσκεται (…) Εάν υπάρχει μια ανοικτή πόρτα το 2012, ή τέσσερα χρόνια αργότερα, και εάν υπάρχει κάτι που να εμφανίζεται καλό για την οικογένειά μου, για την Πολιτεία μου, για τη χώρα μου, μία ευκαιρία για εμένα, εγώ θα τρυπώσω σε αυτήν την πόρτα».

Πηγές: cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: