"...όταν κάποτε όλα τα συγκεντρώσουν σε μια κάρτα..."


"Θα σας δίνουν κάρτες για να σας

συνηθίσουν μ' αυτές.

Κι όταν κάποτε όλα τα συγκεντρώσουν σε

μια κάρτα

(ταυτότητα,διαβατήριο,δίπλωμα οδήγησης κλπ)

αυτό θα είναι το σφράγισμα,

να μην το πάρετε".

( Γέρων Παΐσιος ο Αγιορείτης)


Όπως τώρα σκέφτονται να τα

συγκεντρώσουν στην

ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη ...



Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί και αναγνώστες της σελίδας "Γέροντες της εποχής μας" ,

Τα παραπάνω λόγια του Αγίου Γέροντα Παϊσίου τα έχω δημοσιεύσει αυτούσια, όπως μου τα μετέφερε ο ίδιος ο Πνευματικός μου Πατέρας, π.Γρηγόριος Παπασωτηρίου από την Ιέρά Μονή Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής,ο οποίος είναι πνευματικό τέκνο του Αγίου Γέροντος Παϊσίου και έγινε μοναχός,επίσης,από τον ίδιο τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο.Όπως μου λέγει επιλέξη εγγράφως ο π.Γρηγόριος:

" Πολλές φορές μας το ετόνιζε τούτο,για την κάρτα που θα έχει τα πάντα και δεν θα πρεπε να την πάρουμε,γιατί αυτή είναι το σφράγισμα. "

Τα συγκεκριμένα λόγια του Αγίου Γέροντα Παΐσιου,καθώς και του Πνευματικού μου Πατέρα τα έχω στο αρχείο μου και σε επίσημα έγγραφα και επιβεβαιώνουν ανά πάσα στιγμή την εγκυρότητά τους.

Με εν Χριστώ Αγάπη

ο διαχειριστής της σελίδας

Τσαβδαρίδης Χαράλαμπος

Πηγή : http://gerontes.wordpress.com


http://gerontes.files.wordpress.com/2010/09/o-gerontas-paisios-me-ton-geronta-grigorio-kai-tin-gerontissa-efimia-tis-metamorfosis.jpg?w=586&h=746

Ο μακάριος Γέροντας Παίσιος ο Αγιορείτης μαζί με το Πανοσιολογιώτατο αρχιμ. γέροντα Γρηγόριο και τη Καθηγουμένη γερόντισσα Ευφημία στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής


Σχόλιο "1453-2009" :

1ο) Όσοι γνωρίζουν τον π. Γρηγόριο καταλαβαίνουν και την αξιοπιστία της παραπάνω μαρτυρίας.

2ο) Ελπίζουμε και προσευχόμαστε ώστε στα χρόνια μας να πρόκειται για την πρόβα επιβολής του σφραγίσματος όπως κι ο ίδιος ο γέροντας έχει αναφέρει και η οποία θα αποτύχει :

"Δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού"

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: