«Βόμβα» Ψινάκη: Κηρύσσει πτώχευση στον Δήμο Μαραθώνα -«Το πάρτι τελείωσε και ήρθε σε εμένα ο λογαριασμός»


«Βόμβα» Ψινάκη: Κηρύσσει πτώχευση στον Δήμο Μαραθώνα -«Το πάρτι τελείωσε και ήρθ«Βόμβα» από τον Ηλία Ψινάκη, ο οποίος κηρύσσει πτώχευση στο Δήμο Μαραθώνα κάτι που θα σημάνει και στάση πληρωμών για τους δημοτικούς υπαλλήλους.
Ο δήμαρχος Μαραθώνα, μιλώντας στο «Βήμα» δήλωσε χαρακτηριστικά «Δυστυχώς επτωχεύσαμεν, όπως είπε και ο Τρικούπης.Το πάρτι των 16 χρόνων που γινόταν στον Μαραθώνα τελείωσε και μου ήρθε εμένα ο λογαριασμός».
Μάλιστα, ο κ. Ψινάκης, κατήγγειλε πως υπήρξε όλο αυτό το διάστημα ένα οργανωμένο σχέδιο αποδόμησης όλων των υπηρεσιών του Δήμου που ως αποτέλεσμα έφερε την πτώχευσή του.
Ερωτηθείς για το τι θα συμβεί με τους εργαζόμενους στο Δήμο, από τη στιγμή που η πτώχευση σημαίνει και παύση πληρωμών, ο Ηλίας Ψινάκης απάντησε «δεν πρόκειται να τους αφήσω έτσι, έχω εναλλακτική λύση, υπάρχει plan B΄» χωρίς, ωστόσο, να μπει σε περαιτέρω λεπτομέρειες.
Απέκλεισε, πάντως, την προσφυγή σε δανεισμό, δεν είπε τίποτα εάν σκοπεύει ή όχι να αυξήσει τους φόρους και το μόνο που επεσήμανε είναι ότι «δεν έχω μία, βρίσκομαι σε πτώχευση» και επέρριψε ευθύνες στις προηγούμενες δημοτικές αρχές.
Επιπλέον, ο δήμαρχος Μαραθώνα ανέφερε ότι έχει ήδη καλέσει τα τηλεοπτικά κανάλια για να ανακοινώσει και επισήμως την πτώχευση.
Πλέον, υπάρχει μεγάλη ανησυχία, καθώς, η πτώχευση ενός δήμου είναι ζήτημα εξαιρετικά σοβαρό και υπάρχει φόβος μήπως δημιουργηθεί ένα είδος ντόμινο και για άλλους δήμους.

iefimerida.gr

Το διαβάσαμε από το: «Βόμβα» Ψινάκη: Κηρύσσει πτώχευση στον Δήμο Μαραθώνα -«Το πάρτι τελείωσε και ήρθε σε εμένα ο λογαριασμός» http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/10/blog-post_6290.html#ixzz3GHzusvRa

Δεν υπάρχουν σχόλια: