ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ 12ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΕ 54ΧΡΟΝΟ... 2.172 ΕΥΡΩ (!!!) ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ....

Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΕΥΓΕΝΙΣΜΕΝΑ ΣΗΡΙΑΛ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΟΚΑΝΑΛΑ

Σίγουρα, τα τελευταία χρόνια η γνώμη των Ελλήνων για την τουρκική κοινωνία έχει βελτιωθεί κατά πολύ κι έχουμε ακούσει πολλούς να λένε ότι “σα λαοί δεν έχουμε ουσιαστικές διαφορές”. Σ’ αυτό αναμφίβολα έχει βοηθήσει και η πληθώρα τουρκικών σήριαλ που προβάλλουν τα κανάλια της ντόπιας πλουτοκρατίας (άλλωστε, γι’ αυτόν το λόγο προβάλλονται…). Μόνο που πίσω από την εξευγενισμένη εικόνα της ζωής των πλουσίων στην Τουρκία, που μας μεταφέρει η τηλεόραση, υπάρχει και η σκληρή πραγματικότητα της τουρκικής κοινωνίας, που δεν είναι καθόλου μα καθόλου… ευγενής.

Όπως πληροφορούμεθα, λοιπόν, από την ειδησεογραφία, Τούρκος πατέρας τεσσάρων παιδιών, στην πόλη Αττάλεια, πούλησε (!) προ εξαετίας την ανήλικη (12χρονη!) κόρη του στον 54χρονο (!) εργοδότη ενός από τους γιούς του, με αντίτιμο 5.000 τουρκικές λίρες (ήτοι 2.172 ευρώ)! Μάλιστα, για την αγοραπωλησία της μικρής κοπέλας συντάχθηκε μεταξύ των δύο πλευρών ιδιωτικό συμφωνητικό, με ημερομηνία 12 Φεβρουαρίου 2006, το οποίο δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες και είναι το εξής:

«Πούλησα την κόρη μου για 5.000 λίρες. Στις 12 Φεβρουάριου 2006 την παρέδωσα στον Γιουσούφ Α. Μου έδωσε χρήματα σε ρευστό. Η κόρη μου θα είναι υπό τον έλεγχο του Γιουσούφ Α. από την ανωτέρω ημερομηνία. Δίνω τη συγκατάθεσή μου γι’ αυτό ως πατέρας της. Το συμβόλαιο έχει υπογραφεί. Η κόρη μου έχει δώσει επίσης τη συγκατάθεσή της και υπέγραψε το συμβόλαιο».

Αυτό ασφαλώς δεν είναι το μόνο τέτοιο περιστατικό. Σε όσους γνωρίζουν πέντε πράγματα για την κατάσταση στην Τουρκία, είναι κοινό μυστικό ότι και αγοραπωλησίες γίνονται και «ταξίματα» (δηλ. μόλις γεννιέται ένα κορίτσι, ο πατέρας του το «τάζει» σε κάποιον γνωστό του ή σε κάποιον γιό γνωστού του και όταν το κορίτσι μεγαλώσει και έρθει σε «ηλικία γάμου» -συνήθως μετά τα 15 της χρόνια- παντρεύεται κάποιον που ίσως βλέπει για πρώτη φορά στη ζωή της την ημέρα του γάμου)! Επιπροσθέτως, εννοείται ότι καμία πλευρά δε μπορεί να κάνει πίσω την τελευταία στιγμή, ούτε της νύφης, ούτε του γαμπρού. Αλλιώς, ανοίγει βεντέτα. Κι όλα αυτά γίνονται με την πλήρη υποστήριξη από πλευράς της μουσουλμανικής θρησκείας και με την ανοχή του τουρκικού κράτους.

Με λίγα λόγια, αυτή είναι η «πολυπολιτισμική» κοινωνία που θέλουν να μας φέρουν εδώ τα σαΐνια της αριστεράς και της… προόδου!

(ΥΓ): Ιδού ο λόγος για τον οποίο λατρεύουν τον «πολυπολιτισμό», τους μουσουλμάνους κάποιες «τσούχτρες», φεμινίστριες της κακιάς ώρας (αυτές που κάποτε έκαιγαν τα… σουτιέν τους κραυγάζοντας: «Δεν είμαι του πατρός μου-δεν είμαι του αντρός μου-είμαι ο εαυτός μου»). xryshaygh

Δεν υπάρχουν σχόλια: